Traversăm o perioadă încărcată şi plină de tensiune, în care misiunea noastră rămane aceea de a asigura acces neîntrerupt la toate serviciile Orange. Zilele acestea, atenția noastră se concentrează preponderent pe sănătatea și siguranța angajaților și a clienților noștri.
Rețeaua Orange Romania este una solidă, consolidată în decursul a peste 20 ani și totodată, rezultatul unor investiții semnificative, de peste 100 milioane € în fiecare an. Conectivitatea este esențială pentru a ține legătura cu cei dragi, chiar și atunci când ne despart distanțe.
Conectivitatea este vitală și pentru companii, care în această perioadă se străduiesc să rămână productive, operând online. În acest sens, le punem la dispoziție soluțiile noastre de muncă de la distanță și lucrăm alături de clienții business pentru a-i ajuta să treacă peste provocările specifice fiecărei industrii.
Pentru a asigura continuitatea serviciilor de telecomunicații pentru toți clienții, în special pentru operațiunile critice desfășurate de către personalul medical și de către autorități, am redimensionat resursele telco.
În prezent, înregistrăm creșteri importante de trafic pe serviciile de voce şi, de asemenea, trafic mărit pe serviciul de internet. De aceea, monitorizăm cu atenție nevoile clienților noștri în următoarea perioadă și pregătim rețeaua intens, atât prin creșterea capacităților de trafic existente cât și prin instalarea unor noi echipamente mobile.
În același timp, este important ca noi toți să avem un consum responsabil de tehnologie și să acționăm responsabil în mediul online față de cei din jurul nostru.
Pentru a reuși toate acestea, avem grijă de siguranța echipei noastre. Pentru a limita expunerea colegilor, funcțiile de suport operează de la distanță, în prezent peste jumătate dintre angajații noștri lucrând de acasă. În cazul magazinelor, a fost ajustat programul de lucru și totodată au fost implementate protocoale stricte de igienă și distanțare a interacțiunilor personale. Suplimentar, acțiuni riguroase de igienizare sunt efectuate constant în toate sediile Orange, magazine și birouri deopotrivă.
Le mulțumesc tuturor celor din echipa Orange pentru eforturile lor de a se adapta situației și de a fi alături de clienți, pentru a răspunde nevoilor în permanentă schimbare. În mod special, le sunt recunoscătoare colegilor din magazinele Orange, echipelor tehnice şi de vânzare din teren, echipele supuse celei mai mari presiuni, precum și inginerilor și IT-iștilor noștri, care gestionează cu succes aplicațiile, traficul de voce și date din aceasta perioadă, dar și siguranța rețelelor.
Mai mult ca oricând, tehnologia ne oferă astăzi un avantaj si ne oferă soluţii la care putem apela atunci când opțiunile noastre de interacțiune socială sunt limitate.
Fiecare dintre noi răspundem acestei provocări în mod diferit și ne adaptăm resurselor pe care le avem la îndemână. Tranzacțiile online sunt rapide și ne țin în siguranță. De aceea, recomandăm My Orange și Orange Money pentru plăți, transferuri sau reîncărcări.
Având în vedere suspendarea activității școlare și a provocărilor inerente acesteia, în ultima săptămână, Fundația Orange a comunicat intensiv către Inspectoratele Școlare din țară disponibilitatea unor resurse educaționale în format digital, care permit continuarea procesului de predare și evaluare. Disponibile gratuit pe platforma Digitaliada, materialele sunt create pentru dezvoltarea și evaluarea competențelor elevilor din învățământul primar și gimnazial și pot fi folosite atât de către profesori, cât și de către copii.
Rezultatele sunt încurajatoare. În ultima săptămână, 177 de noi școli și peste 440 de noi profesori s-au alăturat inițiativei și și-au creat conturi.
Este esenţial să ne informăm din surse oficiale, să dăm curs recomandărilor primite de la autorități și, nu în ultimul rând, să fim echilibrați. Aveți grijă de voi și de cei dragi.
Cu toții avem multă putere. Cu toții avem multă responsabilitate.
Liudmila Climoc