Orange a fost desemnat Superbrand și în 2021

/ /
Orange a fost desemnat Superbrand și în 2021

Orange a fost desemnat Superbrand și în 2021. În cei 16 ani de prezență a Superbrands în România, Orange s-a aflat în mod constant în topul celor mai prestigioase brand-uri, demonstrând, astfel, că angajamentul față de consumatori de a fi mereu un brand simplu, deschis, surprinzător, dinamic și onest este recompensat prin încrederea clienților săi.

Statutul de Superbrand este acordat printr-un proces complex de evaluare desfășurat în baza metodologiei internaționale Superbrands care cuprinde două etape importante. În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 30 de profesioniști din diferite industrii, precum management, marketing, publicitate, comunicare, branding, media și consultanță, asigură selecția calitativă a listei de branduri, evaluând în ediția din 2021 1.857 de branduri din 65 de categorii, printre acestea numărându-se și Orange. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață. În urma acestei selecții, 1.039 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață, realizată de către Superbrands România cu sprijinul Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban. Cercetarea a implicat verificarea performanțelor brandurilor nominalizate pentru statutul de Superbrand din perspectiva unui set de atribute precum dinamism, încredere și leadership, iar Orange a întrunit aceste caracteristici și a primit din nou statutul de Superbrand.


Despre Superbrands

Organizaţia internațională independentă Superbrands operează în peste 90 de ţări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de peste 27 de ani, dezvoltarea pieţelor locale prin programe specializate de branding şi prin publicarea a peste 550 de volume “Superbrands” care omagiază cultura reputaţională a brandurilor, precum şi industria comunicării din fiecare ţară. Prezentă în România din 2005, organizația Superbrands dezvoltă programe dedicate pieței românești și culturii de branding locale.

Categorii