Orange România este reprezentată prin proiectul O’Green în finala Engagement Makers Awards

/ /
Orange România este reprezentată prin proiectul O’Green în finala Engagement Makers Awards

Engagement Makers este un concurs de proiecte organizat de Grupul Orange prin care sunt identificate, apreciate și recompensate acțiunile echipelor Orange ce combină performanța economică și abordarea durabilă.

Lansată în anul 2021, competiția confirmă angajamentul Grupului Orange pentru mediu, incluziune digitală și solidaritate – piloni importanți ai planului strategic, ce reprezintă în același timp și categoriile în care pot fi înscrise proiectele:

  • Angajamentul de a avea zero emisii nete de carbon
  • Angajamentul pentru solidaritate
  • Angajamentul pentru egalitatea digitală

În ediția 2021, Digitaliada, programul național de susținere a educației digitale la clasele gimnaziale implementat de Fundația Orange, a obținut o dublă victorie în cadrul concursului. Proiectul educațional a primit recunoașterea internațională a publicului și a colegilor din Grupul Orange, fiindu-i acordate premiile Employee Award și Audience Award.

Anul acesta, 9 echipe se află în cursa pentru finala Engagement Makers Award, care va avea loc pe 21 septembrie. Printre proiectele finaliste se numară și O’Green, dezvoltat de Structurile Centrale din cadrul Grupului și Orange România, care este nominalizat la categoria Zero emisii nete de carbon, alături de alte două inițiative din Orange Polonia și Orange Iordania.

Indiferent dacă ești angajat, student, client sau partener, poți vota până pe 18 septembrie pentru proiectul O’Green, aici.

Ce este O’Green?

Provocarea climatică este un aspect cheie al angajamentului Orange. Grupul și-a stabilit un obiectiv ambițios, să atingă neutralitatea în materie de emisii de dioxid de carbon până în 2040.

Pentru ca acest lucru să fie posibil, lanțul de aprovizionare nu poate fi decât verde. Astfel, Departamentul Supply Chain al Grupului Orange a lansat un proiect inovator pentru a măsura și reduce amprenta de carbon a activităților de aprovizionare pe care le realizează, de la depozit la magazine și până la clienții finali. Prin urmare, s-a născut proiectul O’Green - care înseamnă Orange Gas Reduction Emissions & Energy Indicators (Indicatori de reducere a emisiilor de gaze și energie).

Nu uita să votezi aici, împreună putem aduce premiul în România, dar, și mai important, putem contribui la un mediu mai curat!

Categorii