8 milioane de români vorbesc Orange
28 decembrie 2006: Orange a atins pragul de 8 milioane de clienti, ceea ce demonstreazã cã liderul pietei de telecomunicatii rãmâne operatorul favorit al românilor. Cresterea numãrului de clienti cu 500.000 în trimestrul al patrulea fatã de sfârsitul trimestrului al treilea al anului subliniazã cã Orange România îsi continuã dezvoltarea acceleratã. Pe parcursul lui 2006 Orange a înregistrat o evolutie semnificativã atât din punctul de vedere al numarului de clienti cât si al veniturilor, care vor ajunge anul acesta la peste 1 miliard de euro.
Pentru a putea mentine standardele de calitate, operatorul a facut anul acesta angajãri masive, numãrul angajatilor crescând la peste 2.400 fatã de 2.000 de angajati cât avea la sfârsitul anului 2005.
Orange România va acorda clientului cu numãrul 8 milioane un sejur de 8 zile pentru 2 persoane, într-un oras, la alegere, din urmatoarele 8 tãri europene: Franta, Anglia, Germania, Olanda, Spania, Italia, Austria sau Elvetia. Clientul Orange cu numarul 8 milioane si în acelasi timp câstigãtorul acestui sejur este domnul Chiric Mirel, din judetul Giurgiu.
Orange România a anuntat, de asemenea, cã a reusit sã-si atingã obiectivul de a extinde acoperirea 3G în 20 de orase, în completarea retelei EDGE care a fost extinsã în luna noiembrie la nivel national.
"Orange este lider de piatã atât în ceea ce priveste numãrul de clienti cât si în ceea ce priveste valoarea veniturilor. Orange Romania intrã în noul an si în Uniunea Europeanã cu 8 milioane de clienti. Le multumim celor care au ales Orange si le urãm sãrbãtori fericite si un an nou cu multe împliniri. Atingerea pragului de 8 milioane de clienti este un stimul pentru a continua eforturile de a oferi cele mai bune servicii clientilor nostri, de a îmbunãtãti eficienta operationalã si de a mãri capacitatea retelei” declarã Richard Moat, CEO Orange România.