Asigurarea pentru factură şi Smartphone Expert - cele mai noi servicii Orange Care

11 iun. 2010
/ /
Asigurarea pentru factură şi Smartphone Expert - cele mai noi servicii Orange Care

Asigurarea pentru factură şi Smartphone Expert - cele mai noi servicii  Orange Care

Bucureşti, 15 aprilie 2010. Orange lansează două noi servicii în  cadrul programului de asistenţă post-vânzare Orange Care: Asigurarea pentru  factură şi Smartphone Expert.

Asigurarea pentru factură se adresează clienţilor care se confruntă cu  dificultăţi economice şi celor interesaţi să acopere riscurile de neplată a  facturii în situaţiile de invaliditate.

Cu ajutorul serviciului Asigurarea pentru factură, clienţii Orange nu au  grija plăţii facturii la mobil timp de 6 luni, indiferent de numărul de  abonamente deţinute. Asigurarea este valabilă pentru situaţiile în care clienţii  Orange intră în şomaj, în limita valorii de 80 de euro şi în situaţiile de  invaliditate totală, în limita a 800 de euro. Asigurarea pentru factură costă 1  euro/lună (nu se percepe TVA), valoare care se va regăsi pe factura lunară a  clienţilor. Serviciul va fi disponibil începând de mâine.

Serviciul Smartphone Expert este dedicat utilizatorilor de smartphone-uri.  Smartphone Expert este conceput astfel încât să le ofere acestora o experienţă  de utilizare a telefoanelor din noua generaţie cât mai simplă şi mai plăcută,  revoluţionând totodată modul în care sunt asigurate serviciile de asistenţă.

Clienţii Orange beneficiază de asistenţă dedicată şi profesionistă pentru  configurarea smartphone-urilor: setarea contului de e-mail şi web, setări legate  de sistemul de operare, conectarea accesoriilor şi sincronizarea datelor de pe  telefon şi calculator.

Mai mult, prin intermediul unei aplicaţii asemănătoare cu cea folosită de  specialiştii IT care se pot conecta de la distanţă la un PC, experţii Orange se  pot conecta de la distanţă la smartphone-ul clientului pentru a-l configura în  mod rapid şi eficient. Este necesar ca utilizatorii să apeleze Serviciul Clienţi  Orange pentru a solicita asistenţă la distanţă pentru configurarea  smartphone-ului. În timpul apelului, clientul va instala o aplicaţie pe mobil,  prin simpla accesare a unui link dintr-un mesaj scris primit de la expertul  Orange. Odată cu terminarea apelului la Serviciul Clienţi, sesiunea se încheie  şi aplicaţia se deconectează automat.

Serviciul Smartphone Expert este disponibil pentru toţi clienţii care  utilizează opţiunea My Smartphone. Cu My Smartphone, clienţii Orange primesc 500  MB pentru navigare pe internet, acces nelimitat în Portalul Orange pe mobil -  totul cu 9 euro/lună (TVA inclus), şi au posibilitatea să cumpere smartphone-uri  la preţuri speciale,  precum HTC Touch 2 de la 149 de euro (TVA inclus) şi HTC HD2 de la 379 euro (TVA  inclus).

„Prin serviciile oferite în cadrul programului Orange Care ne dorim să le  oferim clienţilor noştri acces facil şi direct la avantajele tehnologiei  moderne. Asistenţa oferită în operaţiunile care necesită un anumit grad de  expertiză tehnică, împreună cu serviciile de protecţie în cazul apariţiei unor  situaţii neprevăzute, sunt principalele direcţiile în care am dezvoltat până în  prezent programul Orange Care”, a declarat Sorin Blideran, Senior Product  Manager Orange România.

În prezent, din portofoliul Orange Care fac parte 7 servicii: Redirecţionarea  apelurilor în caz de urgenţă, Asigurarea pentru telefon, card de date şi modem,  SIM Agenda Back-up, Transfer de conţinut, Buy-Back pentru telefoanele  mobile, alături de serviciile Asigurarea pentru factură şi Smartphone Expert.

Categorii