Azi începe campania "motive să fii la Orange"

10 apr. 2013
/ /
Azi începe campania "motive să fii la Orange"

Bucureşti, 10 aprilie 2013. Orange lansează astăzi o nouă campanie de comunicare sub numele „motive să fii la Orange”, prin care le reaminteşte clienţilor avantajele pe care le au atunci când folosesc produsele şi serviciile sale şi le prezintă totodată servicii inovatoare.

Ideea de la care a pornit campania este că Orange doreşte să le ofere clienţilor săi servicii unice, cele mai bune oferte şi cele mai avansate tehnologii, care să le aducă bucurii în fiecare zi.

Conceptul creativ se bazează pe desenele din lumină, cu ajutorul cărora oamenii dau viaţă mai multor poveşti care ilustrează spiritul Orange.

Noua platformă de comunicare este susţinută printr-un spot generic, cu mesajul principal „ai multe motive să fii la Orange” şi 9 spoturi care vor promova fiecare câte un serviciu Orange.  Conceptul este declinat în toate mediile de comunicare  - TV, cinema, OOH, print, puncte de vânzare şi declinări speciale în online.

Cele 9 spoturi individuale aduc în prim-plan motivele promovate în campanie: abonamentele şi telefoanele adaptate în funcţie de nevoile clienţilor; Orange Thank You, programul de loialitate lansat în premieră de Orange; programul Orange Care, cu servicii complete de asistenţă pentru telefon; Orange film, care oferă două bilete la cinema în locul unuia; HD Voice, serviciu disponibil în premieră la Orange, care oferă o calitate superioară a sunetului şi apeluri mai clare; acces la Deezer, unul dintre cele mai populare servicii de streaming audio la nivel mondial, cu peste 20 de milioane de melodii; cea mai mare reţea, care foloseşte tehnologii de ultimă generaţie, printre care şi tehnologia 4G, şi un serviciu care va fi lansat în curând.

Agenţia de creaţie care a dezvoltat împreună cu Orange această campanie este Publicis România. Producţia spoturilor a fost una complexă şi a inclus foarte multe ore de lucru, într-un timp foarte scurt. Filmările, realizate de casa de producţie Abis Studio, s-au desfăşurat în 11 locuri diferite din Bucureşti, timp de aproape 14 ore pe zi, de la apusul şi până la răsăritul soarelui. Noaptea temperaturile au coborât până la zero grade, iar unele secvenţe au fost filmate pe ploaie torenţială. La filmări au participat 63 de actori, iar fetiţa care apare în spotul TV de lansare a campaniei era la prima ei filmare şi a reuşit să-l impresioneze pe regizor cu talentul său.

„La Orange punem mereu clientul pe primul loc, încercând să-i facem experienţa cu noi cât mai plăcută. Noua platformă de comunicare ne ajută să le reamintim clienţilor care sunt motivele pentru care ne-au ales: pentru că ne pasă, pentru că răsplătim loialitatea şi pentru că suntem inovatori. În acest mod, clienţii găsesc la noi abonamente şi telefoane pe gustul lor, un program care oferă beneficii în funcţie de vechimea în reţea, servicii care folosesc tehnologia de ultimă generaţie şi asistenţă care să-i ghideze în lumea digitală”, a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer.

Categorii