beneficii unice în programul de loialitate Orange Thank You

23 ian. 2010
/ /
beneficii unice în programul de loialitate Orange Thank You

beneficii unice în programul de loialitate Orange Thank You

Bucureşti, 25 septembrie 2008. Orange, compania de telecomunicaţii care a lansat primul  program de loialitate pe piaţa românească, în anul 1999, oferă mai multă valoare şi o combinaţie unică de beneficii clienţilor săi fideli, începând din 29 septembrie.

programe de loialitate diferenţiate: “Orange Thank You”  pentru persoane fizice şi „Orange Thank You Business” pentru companii beneficii noi în funcţie de vechimea în reţea şi de valoarea  facturii pachetul de beneficii „Plus” noi concepte de loialitate pe piaţa telecom din România:  „numere magice” şi “Favourite  Companies

Noul  program de loialitate aduce beneficii diferenţiate în funcţie de necesităţile clienţilor Orange cu abonament:  Orange Thank You pentru persoane fizice şi Orange Thank You  Business pentru companii.

Vechimea abonamentelor clienţilor Orange este recompensată pentru prima oară cu posibilitatea alegerii unor numere magice şi companii favorite cu care clienţii persoane fizice, respectiv companiile, comunică la tarife preferenţiale. De asemenea, clienţii fideli Orange primesc în continuare minute naţionale şi minute aniversare.

În funcţie de vechimea în reţea, abonaţii Orange persoane fizice îşi pot alege până la 3 numere magice cu care vorbesc la tariful de 1 eurocent/minut (fără TVA).

Loialitatea clienţilor business este răsplătită cu beneficii din ce în ce mai mari în funcţie de numărul de ani petrecuţi în reţeaua Orange.  Astfel, companiile pot avea până la 5 companii favorite cu care pot comunica la tariful preferenţial de 3 eurocenti/minut (fără TVA). În plus, fiecare client business beneficiază de reduceri de până la 70% la valoarea facturată a convorbirilor între abonamentele companiei, în funcţie de vechimea abonamentului în reţea.

În funcţie de valoarea facturii, clienţii Orange, persoane fizice sau companii, primesc beneficii personalizate pe trei segmente valorice: Silver, Gold sau Platinum. Fiecare categorie cuprinde un set distinct de beneficii precum puncte Thank You, telefoane la preţuri speciale, cartele PrePay cu care vorbesc la tariful de 1 eurocent/minut (fără TVA), minute în reţea, mesaje scrise naţionale, minute internaţionale şi minute pentru apelurile primite în roaming.

Toţi clienţii Orange primesc pachetul de beneficii Plus daca achiziţionează un telefon la preţ Thank You şi îşi prelungesc contractul de abonament cu 24 de luni. Acesta conţine beneficii suplimentare, cum ar fi cartele PrePay, minute în reţea, mesaje scrise naţionale, minute internaţionale, minute pentru apelurile primite în roaming sau reduceri la telefonul lunii, în funcţie de tipul de abonament (persoana fizică sau companie) şi de segmentul valoric în care se încadrează fiecare (Silver, Gold sau Platinum) .

“Programul Orange Thank You a fost îmbunătăţit în urma analizării atente a cerinţelor şi necesităţilor clienţilor, identificate prin intermediul studiilor de piaţă, astfel încât beneficiile să fie cât mai relevante pentru clienţi şi să fie adaptate valorilor brandului Orange.
Orange are acum un program de loialitate amplu care acoperă necesităţile fiecărei categorii de clienţi, începând de la un mai bun control al costurilor până la achiziţia de produse la preţuri speciale”, a declarat Thierry Millet, Director Comercial Orange România.

Mai multe detalii despre noul  program de loialitate Orange Thank You vor fi disponibile de luni pe site-ul  www.orange.ro.

Categorii