cu noul abonament Value Bundle fiecare comunică în stilul său
Bucureşti, 29 noiembrie 2005. Orange, liderul telecomunicatiilor mobile in Romania, lanseaza un abonament unic pe piata romaneasca, Value Bundle, care ofera clientilor flexibilitate si libertate deplina in comunicare.
Prin Value Bundle abonatii Orange beneficiaza de un credit inclus pe care il folosesc asa cum doresc. Creditul inclus in abonament poate fi folosit pentru a suna in tara sau in strainatate, pentru a trimite mesaje scrise sau mesaje multimedia, pentru a naviga pe wap sau pe internet, in functie de necesitatile lor de comunicare.
Pentru prima data in Romania, Orange ofera abonatilor sai posibilitatea de a decide cum sa foloseasca abonamentul pe care il achizitioneaza si de a avea un control deplin asupra costurilor. Creditul inclus in abonament se diminueaza in functie de serviciile de comunicare utilizate, iar creditul ramas neconsumat se reporteaza in luna urmatoare. Clientii au la dispozitie 11 tipuri de abonamente Value Bundle, creditul inclus variind de la 10 USD la 980 USD, astfel incat fiecare poate alege ceea ce se potriveste cel mai bine stilului sau de comunicare. Clientii pot adauga acestui abonament diverse optiuni: de voce, mesaje scrise, mesaje multimedia, pachete de date.
Mai mult, cei care aleg unul dintre abonamentele Value Bundle pana la 31 decembrie 2005 cu un contract pe 2 ani beneficiaza de:
un credit suplimentar de 4USD/luna in primele opt luni de abonament o optiune de voce la alegere, gratuita in primele patru luni 100 mesaje scrise/luna si 50 de mesaje multimedia/luna in primele patru luni o reducere de 50% pentru apelurile in retea si cele catre retelele fixe, incepand din al doilea minut in primele patru luni telefoane la preturi speciale si o reducere de 10 USD (inclusiv TVA) la telefoanele Orange Signature
Thierry Millet, Director Comercial, Orange Romania: "Abonamentul Value Bundle este o initiativa unica in Romania si a fost conceput pentru a oferi si mai multe avantaje clientilor nostri. Orange doreste sa ofere clientilor sai un serviciu cat mai flexibil. Am fost primii pe piata romaneasca de telecomunicatii care am oferit abonatilor nostri libertatea de a-si construi propriul abonament prin planul Personal, iar acum am dezvoltat si mai mult acest concept prin lansarea abonamentului Value Bundle care isi propune sa raspunda fiecarui stil de comunicare."