de Sărbători, Orange înnoieşte zilnic oferta în magazinul online
Bucureşti, 23 noiembrie 2009. După derularea cu succes a unor campanii online inovative, precum “Canicula face bine la reducere”, iarna aceasta Orange vine cu o nouă provocare pentru piaţa telecomunicaţiilor din România şi propune zilnic câte o ofertă specială clienţilor săi.
De Sărbători, clienţii Orange îşi pot alege online cadourile pentru ei şi pentru cei dragi, deoarece în magazinul online găsesc în fiecare zi câte o ofertă specială-surpriză.
De exemplu, doar astăzi telefoanele Nokia beneficiază de o reducere de 30% dacă sunt cumpărate împreună cu un abonament. De ziua Delfinului, clienţii care aleg un abonament Delfin primesc 1.000 de mesaje scrise ca să îşi felicite prietenii de Sărbători. Ziua abonamentelor de internet aduce clienţilor 50% reducere la abonament timp de un an, iar de ziua bradului, orice abonament nou este însoţit de un voucher de 50 de euro care poate fi folosit la cumpărarea bradului de Crăciun.
Campania de comunicare a calendarului de oferte de iarnă din magazinul online Orange, valabil până la 15 ianuarie 2010, cuprinde bannere care afişează oferta zilei în timp real pe mai multe siteuri, promovarea în cadrul reţelelor sociale, precum şi cupoane cu reduceri suplimentare, disponibile pe bloguri.
"Observăm deja că numărul comenzilor şi traficul în magazinul online sunt vizibil influenţate de apropierea sărbătorilor de iarnă. Ne aşteptăm ca noul concept de ofertă, de tip „flash sales”, să facă din decembrie 2009 cea mai bună lună de vânzări din istoria magazinului online Orange" a declarat Robert Anghel, Online Marketing Manager Orange România.