În Timiș, Orange a extins acoperirea rețelei și a lansat oferte noi
Bucureşti, 19 decembrie 2012. Orange România anunță îmbunătățirea acoperirii pentru serviciile de voce și date mobile în județul Timiș și lansarea unor oferte speciale cu ocazia sărbătorilor de iarnă.
Astfel, Orange acoperă acum și localitățile Bethausen și Coșava, iar în Jimbolia a îmbunătățit acoperirea în zona gării, pe strada Republicii. Pentru serviciul de internet mobil, Orange oferă clienților viteze de până la 43,2 Mbps în Timișoara și în zona metropolitană a municipiului, în restul județului oferind viteze de până la 21,6 Mbps.
Locuitorii din Timiș sunt așteptați în magazinele Orange cu oferte care cuprind beneficii nelimitate pentru toate abonamentele Delfin, Cangur și Panteră din ofertă, începând de la 5 euro. În plus, clienții din Timiș care aleg iarna aceasta abonamente cu tarife începând de la 7 euro primesc bonus 100 de minute naționale și telefoane la prețuri speciale. Astfel, ei își pot lua Samsung Star 3 cu 9 euro împreună cu abonamentul Cangur 9 și Alcatel OT 911 la 19 euro cu abonamentul Cangur 15.
Clienții Orange PrePay care își activează o opțiune și își consumă minutele sau mesajele scrise incluse în mai puțin de 30 de zile primesc încă o opțiune cadou. De asemenea, prin programul Phone Credit dedicat clienților PrePay, ei pot să cumpere orice telefon din oferta Orange la un preţ redus şi au o ofertă suplimentară la achiziţionarea unui smartphone Orange Pasadena sau Nokia Asha 302: reducere suplimentară de 15 euro la prețul telefonului, un bonus de 300 MB şi un sticker cover pentru telefon cu personajele din reclamele Orange PrePay.
Cei care sunt în căutarea unui cadou special de sărbători pot alege din colecția de accesorii de iarnă care cuprinde mănuși cu Bluetooth incorporat, căciulă cu căști stereo, mănuși pentru touch screen, fulare și multe altele. De asemenea, clienții au la dispoziție o gamă variată de accesorii cu îndrăgitele personaje Millidge și Doig din reclamele Orange PrePay, precum tricouri, jucării de pluș, genți și altele.
Pentru a fi mai aproape de clienții săi din județul Timiș, Orange România a dezvoltat o rețea de distribuție care cuprinde 5 magazine proprii, 6 Orange Store (magazine în sistem de franciză) și 12 magazine ale partenerilor în 10 localități din județ. Anul acesta, caravanele Orange au călătorit în 12 de localități din Timiș, oferindu-le clienților posibilitatea să testeze și să cumpere serviciile și produsele Orange.
O facilitate dezvoltată pentru clienții Orange din Timișoara este posibilitatea de a plăti prin SMS călătoria cu mijloacele de transport în comun.
Un alt proiect inițiat în Timișoara a fost programul de practică Orange First Step. Astfel, studenții și masteranzii din oraș s-au putut înscrie la sesiuni de practică în mai multe departamente din cadrul Orange România.
Și în această iarnă, la fel ca anul precedent, Orange a împodobit bradul tradițional de Crăciun din Piața Operei. Pentru ca momentul aprinderii luminițelor din seara de ajun de Moș de Nicolae să fie un prilej de bucurie pentru cât mai mulți timișoreni, Orange a invitat copiii de la școlile generale din oraș, pe care i-a așteptat cu un cor de colindători, cu actori de la Teatrul Merlin pentru copii, cu muzică, baloane, dulciuri și cadouri. Numărătoarea inversă pentru aprinderea luminițelor din brad a fost precedată de un discurs al primarului orașului, domnul Nicolae Robu.
„Anul acesta am derulat mai multe proiecte pentru clienții noștri din Timiș care au vizat creșterea calității serviciilor și implicarea în comunitatea locală, direcție pe care intenționăm să o continuăm și în viitor”, a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer Orange România.