inaugurarea noului sediu al Serviciului Clienţi Orange
Bucureşti, 9 decembrie 2005. La data de 7 decembrie 2005, a fost inaugurat noul centru al Serviciului Clienti Orange din Bd-ul Dimitrie Pompei nr.9. Situatã în cadrul IRIDE Business Park, clãdirea beneficiazã de un spatiu generos într-o constructie nouã, proiectatã special pentru a veni în întâmpinarea cerintelor companiei Orange. Noul sediu este construit la standard de clasã A, Orange investind în tehnologie si amenajãri interioare aproximativ 2 milioane EUR.
Clãdirea oferã o suprafatã totalã de 16.000 de metri pãtrati celor peste 600 de birouri, cu posibilitate de extindere ulterioarã la 1000 de birouri si beneficiazã de conectare prin fibrã opticã la reteaua proprie de telecomunicatii. Pe lângã spatiile de birouri, în clãdire au fost amenajate sãli de pregãtire pentru angajati sau parteneri. De asemenea, au fost amenajate o cantinã si douã cafeteria, un cabinet medical si o salã de fitness pentru angajati. Parcarea subteranã asigurã 227 locuri de parcare. Noile standarde si facilitãti vor permite desfãsurarea optimã a activitãtilor si îmbunãtãtirea performantelor angajatilor, fapt ce se va reflecta în final în calitatea serviciului oferit clientilor.
Serviciul Clienti este interfata companiei cu clientii, iar profesionalismul si atitudinea orientatã cãtre client sunt atuurile angajatilor care lucreazã aici, compania investind în pregãtirea lor periodicã prin cursuri adaptate permanent noilor cerinte ale pietei. La Serviciul Clienti Orange lucreazã opt sute de angajati ce oferã clientilor informatii despre serviciile Orange, 7 zile pe sãptãmânã, 24 de ore din 24.
Serviciul Clienti este echipat cu tehnologie de ultimã generatie si poate sã opereze sute de apeluri simultan. Zilnic se înregistreazã aproximativ 130.000 de apeluri dintre care 55% sunt retinute in IVR. Aici clientii pot sã afle oricând un rãspuns la orice întrebare, de la serviciile Orange, configurarea telefonului, activarea de noi servicii pânã la informatii despre facturã sau roaming.
Foarte importantã în evolutia Serviciului Clienti, dar mai ales pentru calitatea serviciilor oferite, o reprezintã integrarea unui sistem CRM (Customer Relationship Management). În acelasi sens au fost fãcute investitii pe linia dezvoltãrii si implementãrii a cât mai multor solutii de automatizare a furnizãrii de informatii si servicii cãtre clientii nostri: IVR (Interactive Voice Response), Self Care, EPOS (on line activation system).
Richard Moat - Director Executiv Orange România a spus: "Atentia acordatã clientilor si calitatea serviciilor stau la baza succesului nostru. Începutul Serviciului Clienti al Orange România a avut loc in 1997, când în sediul din Bucuresti îsi desfãsurau activitatea 20 de asistenti relatii cu clientii. Extinderea acestuia s-a fãcut progresiv, în concordantã cu evolutia bazei de clienti, ajungând astãzi la trei sedii, în Bucuresti, Cluj si Timisoara, si 800 de angajati ce rãspund apelurilor a 6.2 milioane de clienti. Anul acesta este cea de-a doua inaugurare de sediu al Serviciului Clienti Orange dupã cel din Timisoara inaugurat în luna aprilie. Investitiile în noile infrastructuri împreunã cu profesionalismul persoanelor ce lucreazã aici fac din Serviciul Clienti Orange un centru de excelentã pe piata româneascã de profil."