Inaugurarea noului sediu al Serviciului Clienti Orange

13 ian. 2010
/ /
Inaugurarea noului sediu al Serviciului Clienti Orange

inaugurarea noului sediu al Serviciului Clienţi Orange

Bucureşti, 9 decembrie 2005. La data de 7 decembrie 2005, a fost inaugurat noul            centru al Serviciului Clienti Orange din Bd-ul Dimitrie Pompei nr.9.            Situatã în cadrul IRIDE Business Park, clãdirea            beneficiazã de un spatiu generos într-o constructie nouã,            proiectatã special pentru a veni în întâmpinarea            cerintelor companiei Orange. Noul sediu este construit la standard de            clasã A, Orange investind în tehnologie si amenajãri            interioare aproximativ 2 milioane EUR.

Clãdirea oferã            o suprafatã totalã de 16.000 de metri pãtrati celor            peste 600 de birouri, cu posibilitate de extindere ulterioarã            la 1000 de birouri si beneficiazã de conectare prin fibrã            opticã la reteaua proprie de telecomunicatii. Pe lângã            spatiile de birouri, în clãdire au fost amenajate sãli            de pregãtire pentru angajati sau parteneri. De asemenea, au fost            amenajate o cantinã si douã cafeteria, un cabinet medical            si o salã de fitness pentru angajati. Parcarea subteranã            asigurã 227 locuri de parcare. Noile standarde si facilitãti            vor permite desfãsurarea optimã a activitãtilor            si îmbunãtãtirea performantelor angajatilor, fapt            ce se va reflecta în final în calitatea serviciului oferit            clientilor.

Serviciul Clienti este interfata companiei cu clientii, iar profesionalismul            si atitudinea orientatã cãtre client sunt atuurile angajatilor            care lucreazã aici, compania investind în pregãtirea            lor periodicã prin cursuri adaptate permanent noilor cerinte            ale pietei. La Serviciul Clienti Orange lucreazã opt sute de            angajati ce oferã clientilor informatii despre serviciile Orange,            7 zile pe sãptãmânã, 24 de ore din 24.

Serviciul Clienti este echipat cu tehnologie de ultimã generatie            si poate sã opereze sute de apeluri simultan. Zilnic se înregistreazã            aproximativ 130.000 de apeluri dintre care 55% sunt retinute in IVR.            Aici clientii pot sã afle oricând un rãspuns la            orice întrebare, de la serviciile Orange, configurarea telefonului,            activarea de noi servicii pânã la informatii despre facturã            sau roaming.

Foarte importantã în evolutia Serviciului Clienti, dar            mai ales pentru calitatea serviciilor oferite, o reprezintã integrarea            unui sistem CRM (Customer Relationship Management). În acelasi            sens au fost fãcute investitii pe linia dezvoltãrii si            implementãrii a cât mai multor solutii de automatizare            a furnizãrii de informatii si servicii cãtre clientii            nostri: IVR (Interactive Voice Response), Self Care, EPOS (on line activation            system).

Richard Moat - Director Executiv Orange România a spus: "Atentia acordatã clientilor si calitatea serviciilor            stau la baza succesului nostru. Începutul Serviciului Clienti             al Orange România a avut loc in 1997, când în sediul              din Bucuresti îsi desfãsurau activitatea 20 de asistenti               relatii cu clientii. Extinderea acestuia s-a fãcut progresiv,            în concordantã cu evolutia bazei de clienti, ajungând            astãzi la trei sedii, în Bucuresti, Cluj si Timisoara,             si 800 de angajati ce rãspund apelurilor a 6.2 milioane de             clienti.  Anul acesta este cea de-a doua inaugurare de sediu al Serviciului             Clienti  Orange dupã cel din Timisoara inaugurat în             luna aprilie. Investitiile în noile infrastructuri împreunã cu              profesionalismul persoanelor ce lucreazã aici fac din Serviciul               Clienti Orange un centru de excelentã pe piata româneascã            de profil."



Categorii