inovaţie şi asistenţă în Orange shop

1 oct. 2010
/ /
inovaţie şi asistenţă în Orange shop

inovaţie şi asistenţă în Orange shop

Bucureşti, 1 octombrie 2010. Orange anunţă un nou serviciu bazat pe tehnologia QR codes, oferit clienţilor din magazinele Orange.

De azi, în reţeaua Orange shop, clienţii vor putea citi direct de pe telefonul lor recomandări şi păreri despre smartphone-ul de care sunt interesaţi. Orange este primul operator de telefonie mobilă care lansează acest serviciu.

Orange inovează prin utilizarea tehnologiei QR codes, tehnologie care stă la baza acestui serviciu. Cu ajutorul QR codes clienţii vor accesa pagina de internet cu cele mai utile review-uri ale smartphone-ului dorit.

Noul serviciu este uşor de accesat şi nu implică costuri adiţionale. Fiecare smartphone din oferta Orange va avea un cod poziţionat pe etichetă. Codul poate fi scanat cu telefonul, iar clienţii vor fi redirecţionaţi automat către pagina de review-uri înscrise pe site-ul www.orange.ro/reviews, optimizată pentru browsing de pe telefonul mobil. Pentru scanarea codului este necesar ca utilizatorii să îşi instaleze pe telefonul mobil una din aplicaţiile cititor de coduri. Pentru acest proiect, Orange recomandă utilizarea aplicaţiilor BeeTag sau Scanlife, disponibile pe site-urile www.scanlife.com sau http://get.beetag.com.

Pentru moment aplicaţia este lansată ca proiect pilot în magazinele Orange shop Europe House, Orange concept store, Orange shop Mall Băneasa, Orange shop Mall Plaza România, Orange shop Constanţa, Orange shop Iaşi, Orange shop Braşov, Orange shop Cluj, Orange shop Timişoara.

Mai mult decât atât, în reţeaua Orange shop, clienţii au la dispoziţie serviciul de Smart Services. Experţii Orange din magazine îi pot asista în configurarea smartphone-urilor: configurarea căsuţei de e-mail, instalarea de aplicaţii pe telefon (Yahoo, Facebook, Twitter) şi configurarea accesului la aplicaţii specifice telefonului: Apple App Store, Nokia OVI, sincronizare cu PC. Aceste operaţiuni se pot face atât în magazinele Orange, cât şi la distanţă, apelând Serviciul Clienţi Orange. Totodată, cei care deţin smartphone-uri au acces şi la serviciul Transfer de conţinut, care permite transferul informaţiilor din telefon atunci când se decid să îl înlocuiască.

„În prezent smartphone-urile ocupă 30% din totalul telefoanelor din oferta Orange şi ne propunem să dezvoltăm cât mai multe servicii, aplicaţii şi soluţii diversificate de asistenţă pentru utilizatorii de smartphone-uri. Am lansat proiectul QR codes pentru a pune la dispoziţia clienţilor cât mai multe resurse utile în luarea unei decizii de cumpărare. Le oferim astfel acces rapid şi uşor la informaţii şi recomandări, direct de pe telefonul mobil.” a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer, Orange România.

Categorii