Mai multã flexibilitate în comunicare cu noile optiuni business de la Orange

23 ian. 2010
/ /
Mai multã flexibilitate în comunicare cu noile optiuni business de la Orange

mai multã flexibilitate în comunicare cu noile opţiuni business             de la Orange

Bucureşti, 20 aprilie 2006. Liderul telecomunicatiilor mobile             în România, Orange lanseazã douã noi optiuni pentru clientii business - 5             numere favorite Orange oricând si minute             flexibile ce  le oferã           flexibilitate si controlul bugetului de comunicare.

Prin optiunea 5 numere favorite Orange oricând, clientii care au ales    abonamentele Flexibil si Business    Flexibil Group au tarife cu 75% mai mici    pentru toate apelurile cãtre 5 numere favorite din reteaua Orange. Companiile    au astfel posibilitatea sã-si eficientizeze bugetul de comunicare. Cele    5 numere favorite pot fi alese apelând gratuit *100#, 200 sau prin serviciul    Orange Web Care si pot fi modificate oricând ulterior, în functie de evolutia    relatiilor cu partenerii de afaceri sau cu angajatii. Taxa lunarã pentru    aceastã optiune este cuprinsã între 4 - 15 USD, în functie de tipul    de abonament Flexibil sau Business Flexibil Group al clientului.

Optiunea minute flexibile poate fi activatã de clientii    care au ales abonamentul    de 4 USD si care astfel au la dispozitie un numãr de minute incluse    care variazã în functie de destinatia apelurilor efectuate. Avantajul constã    în flexibilitate si libertate deplinã în comunicare. Optiunea presupune    o taxã lunarã de 8 USD, suma pe care clientii o pot folosi asa cum    doresc - fie pentru a vorbi 200 minute exclusiv cu 3 numere favorite Orange    oricând, sau cu orice numãr din reteaua Orange în afara orelor de vârf    (de luni pânã vineri între 18:00 si 8:00 si la orice orã sâmbãtã si duminicã),    80 de minute exclusiv cu alte numere din reteaua Orange decât cele favorite,    în intervalul 8:00 - 18:00 sau 40 de minute exclusiv cãtre alte retele    nationale, oricând. Clientii pot apela cãtre oricare dintre aceste    destinatii, în functie de necesitãtile lor, iar prin intermediul serviciului    Cronos vor fi informati despre minutele rãmase disponibile.

"Aceste noi optiuni se adreseazã în special companiilor      mici si mijlocii si au fost concepute pentru a oferi si mai multe avantaje      acestora - comunicare cu partenerii de afaceri si angajatii la tarife      preferentiale, posibilitatea de a controla bugetul de comunicare si mai      multã flexibilitate. Mediul de afaceri cunoaste în prezent o evolutie      dinamicã în România, iar obiectivul Orange este de a dezvolta în permanentã      solutiile de comunicare astfel încât sã rãspundem necesitãtilor diverse      ale clientilor." a declarat Thierry Millet, Director Comercial Orange România.

Categorii