mai multã flexibilitate în comunicare cu noile opţiuni business de la Orange
Bucureşti, 20 aprilie 2006. Liderul telecomunicatiilor mobile în România, Orange lanseazã douã noi optiuni pentru clientii business - 5 numere favorite Orange oricând si minute flexibile ce le oferã flexibilitate si controlul bugetului de comunicare.
Prin optiunea 5 numere favorite Orange oricând, clientii care au ales abonamentele Flexibil si Business Flexibil Group au tarife cu 75% mai mici pentru toate apelurile cãtre 5 numere favorite din reteaua Orange. Companiile au astfel posibilitatea sã-si eficientizeze bugetul de comunicare. Cele 5 numere favorite pot fi alese apelând gratuit *100#, 200 sau prin serviciul Orange Web Care si pot fi modificate oricând ulterior, în functie de evolutia relatiilor cu partenerii de afaceri sau cu angajatii. Taxa lunarã pentru aceastã optiune este cuprinsã între 4 - 15 USD, în functie de tipul de abonament Flexibil sau Business Flexibil Group al clientului.
Optiunea minute flexibile poate fi activatã de clientii care au ales abonamentul de 4 USD si care astfel au la dispozitie un numãr de minute incluse care variazã în functie de destinatia apelurilor efectuate. Avantajul constã în flexibilitate si libertate deplinã în comunicare. Optiunea presupune o taxã lunarã de 8 USD, suma pe care clientii o pot folosi asa cum doresc - fie pentru a vorbi 200 minute exclusiv cu 3 numere favorite Orange oricând, sau cu orice numãr din reteaua Orange în afara orelor de vârf (de luni pânã vineri între 18:00 si 8:00 si la orice orã sâmbãtã si duminicã), 80 de minute exclusiv cu alte numere din reteaua Orange decât cele favorite, în intervalul 8:00 - 18:00 sau 40 de minute exclusiv cãtre alte retele nationale, oricând. Clientii pot apela cãtre oricare dintre aceste destinatii, în functie de necesitãtile lor, iar prin intermediul serviciului Cronos vor fi informati despre minutele rãmase disponibile.
"Aceste noi optiuni se adreseazã în special companiilor mici si mijlocii si au fost concepute pentru a oferi si mai multe avantaje acestora - comunicare cu partenerii de afaceri si angajatii la tarife preferentiale, posibilitatea de a controla bugetul de comunicare si mai multã flexibilitate. Mediul de afaceri cunoaste în prezent o evolutie dinamicã în România, iar obiectivul Orange este de a dezvolta în permanentã solutiile de comunicare astfel încât sã rãspundem necesitãtilor diverse ale clientilor." a declarat Thierry Millet, Director Comercial Orange România.