myBanking oferã clientilor Orange acces la conturile personale Raiffeisen Bank

23 ian. 2010
/ /
myBanking oferã clientilor Orange acces la conturile personale Raiffeisen Bank

myBanking oferã  clienţilor Orange acces la conturile personale Raiffeisen Bank

Bucureşti, 18 septembrie 2006. Orange, liderul telecomunicatiilor  mobile în România, oferã abonatilor sãi serviciul myBanking, furnizat în  parteneriat cu Raiffeisen Bank, a doua bancã inclusã în serviciul Mobile  Banking dupã BRD Société Generale.

Astfel, abonatii Orange care au conturi deschise la Raiffeisen Bank beneficiazã de avantajele unui serviciu bancar modern care permite clientilor sã efectueze operatiuni bancare de pe telefonul mobil, fãrã a mai fi nevoie de deplasarea la sediul bancii sau al furnizorului de utilitãti.

Serviciul myBanking este accesibil oriunde în aria de acoperire Orange, atat în tarã, cât si în roaming. Clientii Orange pot obtine direct din meniul telefonului informatii financiare privind contul lor bancar, pot efectua transferuri intra si interbancare, îsi pot plãti facturile de utilitãti, politele de asigurare si pot reîncarca orice cont PrePay. De asemenea, pot solicita primirea de notificãri la fiecare modificare operatã în cont.

Serviciul myBanking oferã solutii de securitate de tip “mobile banking” ce permit doar comunicarea criptatã, garantând astfel confidentialitatea si securitatea informatiilor.

Pentru a beneficia de avantajele  oferite de myBanking, abonatii Orange trebuie sã detinã o cartela SIM Smart pe care se gãseste aplicatia mobile banking, sã foloseasca un telefon compatibil si sã detinã cel putin un cont curent la Raiffeisen Bank. Abonamentul pentru serviciul myBanking este de 0,5 euro/luna pentru persoane fizice si 1 euro/lunã pentru persoane juridice. Taxa lunarã este retinutã direct din contul curent al utilizatorului, în baza unui contract încheiat cu banca.

"Prin serviciul myBanking oferit de Raiffeisen Bank, abonatii Orange vor putea sâ efectueze operatiuni bancare de oriunde si oricând, în conditii de deplinã securitate. În ultimii ani telefonul mobil devine din ce în ce mai util. Astfel el este folosit nu doar ca mijloc de comunicare, ci si pentru a face operatiuni bancare, pentru a urmari programe TV, pentru a accesa servicii de informare si divertisment”, a declarat  Thierry Millet, Director Comercial Orange România.

Categorii