Noutãtile Orange la CERF 2006

23 ian. 2010
/ /
Noutãtile Orange la CERF 2006

noutãţile Orange la CERF 2006

Bucureşti, 3 mai 2006. În perioada 3 - 7 mai, Orange               România participã la cea de-a 15-a editie a CERF, cea mai mare               expozitie de IT si telecomunicatii din România, cu o serie de servicii               inovative dedicate atât oamenilor de afaceri cât si tinerilor pentru               care telefonul mobil este un mijloc de informare si divertisment.

În standul Orange vizitatorii vor putea testa un întreg univers               de aplicatii si servicii, vor putea accesa internetul prin serviciul               Wireless broadband, vor putea testa serviciile 3G si videotelefonia,               vor putea asista în premierã la demonstratii ale solutiei de e-mail               push Orange mail Enterprise care va fi disponibilã odatã cu lansarea               3G si de asemenea, vor putea descoperi avantajele solutiei BlackBerry               pentru e-mail mobil în timp real la viteza EDGE.

Orange va prezenta la CERF, în premierã, un nou serviciu dezvoltat               în parteneriat cu Inspectoratul General al Politiei Romane si Alcatel,               care îsi propune sã ofere clientilor Orange o solutie rapidã si               transparentã pentru satisfacerea nevoilor de informare în vederea               cresterii gradului de sigurantã rutierã. Serviciul permite urmãrirea               traficului de pe DN1 în direct pe telefonul mobil si este în prezent               în perioada de testare, urmând sã fie integrat în portalul Orange               World în scurt timp.

Alte douã servicii extrem de interesante prezentate în standul               Orange sunt:

Ghidul zonei, prin care clientii Orange pot afla informatii                 detaliate despre punctele de interes dintr-o anumitã zonã în                 care se aflã - cluburi, restaurante, agentii loto, bãnci, bancomate,                 cinematografe, hoteluri, sãli de sport si multe altele Monitorizare flotã, serviciu dedicat clientilor companii, care                 permite vizualizarea pe harta României a pozitiei unuia sau mai                 multor angajati sau vehicule ale companiei, precum si traseul                 urmat

Telefonul mobil a devenit parte din viata de fiecare zi si este               o componentã a stilului de viatã al utilizatorilor, iar misiunea               oricãrui operator de telefonie mobilã este sã ofere din ce în ce               mai multe posibilitãti de folosire a acestuia.

În standul Orange vizitatorii vor putea accesa de pe telefonul               mobil noul portal               video din Orange World în  care pot vedea               13 posturi de televiziune în direct - ProTV International, Realitatea               TV, Antena 3, N24, National TV, Favorit TV, Minimax, Senso, BBC               World, TV5, Fashion TV, Playboy si Blue. Tot în Orange World               se pot viziona emisiuni TV înregistrate, seriale TV, stiri, videoclipuri,               sport, muzicã.

De asemenea, clientii pot testa serviciul                 Music Store, lansat în premierã în România de cãtre Orange, care se adreseazã               celor pasionati de muzicã ce doresc sã aiba melodia preferatã pe               telefonul mobil.  Prin Music Store clientii pot alege dintre cele                 230.000 de melodii incluse în catalogul EMI Music UK, reprezentând                 artisti din toate genurile de muzicã si din toate timpurile - Depeche                 Mode, The Rolling Stones, John Lennon, Pink Floyd, Oueen, Norah                 Jones, Robbie Williams, Gorillaz, Coldplay si multi altii. Vizitatorii                 vor avea si posibilitatea de a se relaxa cu jocuri pe computer               care sunt disponibile clientilor si în portalul Orange World.

Cererea pentru serviciile de informare si divertisment înregistreazã               o evolutie ascendentã în toatã lumea, iar Orange îsi propune sã               tinã pasul cu exigentele tot mai sofisticate ale utilizatorilor.

Thierry Millet, Director Comercial, Orange România:
"CERF-ul               este un bun prilej pentru Orange de a intra în contact direct cu               partenerii si cu clientii, de a le prezenta cele mai noi servicii               si modul în care acestea le pot îmbunãtãti si simplifica viata.               Obiectivul Orange este sã ofere clientilor sãi solutii simple de               comunicare, adaptate cerintelor lor, care sã le ofere o experientã               unicã. De aceea încercãm sã inovãm în permanentã si sã rãspundem               cât mai bine dinamismului tot mai mare al pietei. "

galerie imagini

{phocagallery view=category|categoryid=21|limitstart=0|limitcount=0}

Categorii