Orange a triumfat la Premiile Mondiale pentru Comunicatii

23 ian. 2010
/ /
Orange a triumfat la Premiile Mondiale pentru Comunicatii

Orange a triumfat la Premiile  Mondiale pentru Comunicatii

Londra, 13 noiembrie  2006. Orange a fost declarat câstigãtor la  douã dintre cele mai competitive categorii a Premiilor Mondiale pentru  Comunicatii 2006 (World Communication Awards 2006) – obtinând distinctiile „Cel  Mai Bun Carrier” si „Cel Mai Bun Operator” în cadrul ceremoniei de decernare care a avut loc în data de 9 noiembrie la Hotelul Marriott din Londra. Orange a primit, de asemenea, aprecieri foarte bune la categoria “Cel mai  bun brand”. Premiile, care au avut un numar record de nominalizãri în acest an, recompenseazã realizãrile si dezvoltãrile remarcabile din industria globalã de telecomunicatii.

Orange Business Services, brandul international al          France Telecom care se ocupã de toate serviciile de comunicatii pentru companii, a obtinut  distinctia “Cel Mai Bun Carrier” pentru pozitia sa de lider în domeniul integrarii tehnologiilor mobile, fixe si IP, ajutând consumatorii sã îsi maximizeze investitiile IT. Orange Business Services oferã unul dintre cele mai extinse portofolii de servicii de comunicare pentru companii din peste 220 de tãri si zone geografice, având o pozitie de lider în procesul de migrare cãtre convergenta IP si de integrare a retelelor IT si telecom. David Molony,  apartinand juriului WCA,          a declarat: “Orange Business Services a obtinut anul  acesta un număr impresionant de contracte corporate.” Un          alt membru al juriului a adaugat: “Sunt cu adevarat lideri internationali în ceea ce priveste asigurarea de solutii pentru marile companii si pot fi priviti ca un standard pentru ceilalti furnizori de servcii”.

Acesta este cel de-al doilea an în care Orange a obtinut titlul de “Cel Mai  Bun Operator”. Anul trecut, Orange a înregistrat o crestere a numãrului de utilizatori de peste 16% si s-a implicat în diverse proiecte de pionierat, încheind parteneriate cu unii dintre cei mai mari producatori internationali de programme de continut si divertisment. Orange si-a concentrat eforturile asupra livrarii unei experiente exceptionale clientilor, iar acest lucru este ilustrat cel mai bine prin programul Signature Device care are ca scop asigurarea unei interfete unitarã pentru terminale mobile. Programul Signature Device a reusit sa creascã gradul de fidelizare al clientilor corporate cu un procent de 16% în ultimele 12 luni. Orange a fãcut si numerosi pasi inainte în directia experientei mobile integrate, inclusiv în ceea ce priveste introducerea unor servicii precum Business Everywhere, asigurând consumatorilor acces liber la cea mai bunã si mai eficientã retea mobilã din punctul de vedere al costurilor si asigurând în acelasi timp retea în banda largã atât pentru clientii persoane fizice cât si pentru companii. "Pentru aceastã categorie aveam nevoie sã alegem o companie care, la nivel global, reprezintã cu adevarat cea mai bunã practicã din domeniu," a spus un alt membru al juriului. "Si Orange este aceasta  companie."

“Noi intelegem cã cele mai noi cerinte în domeniul telecomunicatiilor pentru companii sunt reprezentate de servicii convergente si integrate, fãcând posibile noi modalitati de comunicare si de suport pentru noi oportunitãti de afaceri,” a spus Barbara Dalibard, vice-presedinte executiv al grupului France Telecom, divizia Enterprise Communication Services si vice-presedinte executiv al Orange Business Services. “Ca rezultat, operatorii sunt judecati din punctul de vedere al calitãtii experientei pe care o oferã consumatorului si a modului în care distribuie servicii simple si integrate. Speram cã aceste premii vor demonstra pozitia de lider pe care o detinem în acest domeniu al industriei.”

“Aceste premii reprezintã o dovada în plus a angajamentului Orange cu privire la furnizarea, la nivel global, a celei mai bune experiente integrate si a celor mai eficiente servicii cãtre toti clientii nostrii, atât persoane fizice cât si companii. Suntem abia la începutul unei cãlãtorii interesante, care speram câ va contribui la dezvoltarea unor proiecte si initiative ce vor conduce la câstigarea altor numeroase premii pe viitor,” a declarat  Sanjiv Ahuja, Chief Executive Officer, Orange.

Orange a primit aprecieri numeroase si la categoria Cel Mai Bun Brand, confirmând încã o datã pozitia de brand cu adevarat global. “Anul acesta am devenit un furnizor total de telecomunicatii, asigurând si servicii de internet, TV, servicii mobile si de business, totul sub un singur brand. Aprecierea aceasta demostreazã puterea brandului Orange la nivel global, în toate sectoarele lumii mobile,” a adaugat  Ahuja.

Categorii