Orange este aproape de studenţi
Bucureşti, 16 februarie 2004. Orange România extinde programul dedicat studentilor printr-o provocare adresatã acestora de a participa la programul de training "School of Customer Experience". Orange doreste sã fie aproape de studenti, deoarece valorile lor sunt similare valorilor Orange, sunt atrasi de inovatie si dinamism si sunt deschisi cãtre tot ce înseamnã nou. Studentii se delimiteazã ca un segment cu valori si exigente distincte de comunicare la care Orange se adapteazã permanent.
Programul de training dezvoltat pentru studenti are ca temã principalã relatia complexã a unei companii cu clientii sãi, relatie de care depinde succesul si pozitia pe piatã a acesteia. Training-ul trateazã diversele aspecte ale comunicãrii cu clientii si încadrarea acesteia în strategia de dezvoltare a unei companii. Training-ul este structurat pe mai multe teme, începând de la maniere în afaceri sau subiecte de dezvoltare personalã, managementul comunicãrii, managementul stres-ului, ajungând pânã la teme de dezvoltare a strategiei, tehnici de vânzare sau importanta serviciului clienti, care sã dea o viziune de ansamblu participantilor la training asupra functionãrii unei afaceri.
Cei care doresc sã participe la acest program de training sunt invitati la conferinta de prezentare în data de 23.02.2004, ora 10.30 in sala Aula Magna, ASE, Piata Romanã si pot trimite CV-ul pânã în 01 martie 2004, la adresa school@orange.ro.
Pornind de la strategia de responsabilitate socialã prin care îsi propune sã se implice activ în viata comunitãtii, Orange recunoaste necesitatea unei interactiuni cât mai directe cu studentii. Pentru a veni în întâmpinarea necesitãtilor lor de dezvoltare profesionalã si a contribui la formarea si modelarea de personalitãti si idei, Orange doreste sã continue dialogul deschis cu studentii pe care-i priveste ca pe o investitie strategicã pentru viitor.
Programul de training "School of Customer Experience" este dedicat studentilor din Bucuresti si este sustinut in limba englezã de Oliver Perkins, Training Consultant în cadrul BPP Professional Education. Programul se deruleazã în perioada aprilie-iunie, o zi pe sãptãmâna.
Interviurile pentru selectarea participantilor la training vor fi sustinute în perioada 22.03 - 25.03.2004 la sediul Orange România. Cei invitati sã participe la sesiunea de interviuri vor fi anuntati telefonic în perioada 15.03-19.03.2004. Câstigãtorii vor fi contactati telefonic în perioada 26.03-31.03.2004.