Orange este aproape de studenti

13 ian. 2010
/ /
Orange este aproape de studenti

Orange        este aproape de studenţi

Bucureşti, 16 februarie 2004. Orange România extinde programul        dedicat studentilor printr-o provocare adresatã acestora de a        participa la programul de training "School of Customer Experience".        Orange doreste sã fie aproape de studenti, deoarece valorile lor        sunt similare valorilor Orange, sunt atrasi de inovatie si dinamism si sunt        deschisi cãtre tot ce înseamnã nou. Studentii se delimiteazã        ca un segment cu valori si exigente distincte de comunicare la care Orange        se adapteazã permanent.

Programul de training dezvoltat pentru studenti are ca temã principalã        relatia complexã a unei companii cu clientii sãi, relatie        de care depinde succesul si pozitia pe piatã a acesteia. Training-ul        trateazã diversele aspecte ale comunicãrii cu clientii si        încadrarea acesteia în strategia de dezvoltare a unei companii.        Training-ul este structurat pe mai multe teme, începând de la        maniere în afaceri sau subiecte de dezvoltare personalã, managementul        comunicãrii, managementul stres-ului, ajungând pânã        la teme de dezvoltare a strategiei, tehnici de vânzare sau importanta        serviciului clienti, care sã dea o viziune de ansamblu participantilor        la training asupra functionãrii unei afaceri.
Cei care doresc sã participe la acest program de training sunt invitati        la conferinta de prezentare în data de 23.02.2004,        ora 10.30 in sala Aula Magna, ASE, Piata Romanã si pot trimite CV-ul pânã în 01 martie 2004, la adresa        school@orange.ro.

Pornind de la strategia de responsabilitate socialã prin care îsi        propune sã se implice activ în viata comunitãtii, Orange        recunoaste necesitatea unei interactiuni cât mai directe cu studentii.        Pentru a veni în întâmpinarea necesitãtilor lor        de dezvoltare profesionalã si a contribui la formarea si modelarea        de personalitãti si idei, Orange doreste sã continue dialogul        deschis cu studentii pe care-i priveste ca pe o investitie strategicã        pentru viitor.

Programul de training "School of Customer Experience" este dedicat        studentilor din Bucuresti si este sustinut in limba englezã de Oliver        Perkins, Training Consultant în cadrul BPP Professional Education.        Programul se deruleazã în perioada aprilie-iunie, o zi pe sãptãmâna.

Interviurile pentru selectarea participantilor la training vor fi sustinute        în perioada 22.03 - 25.03.2004 la sediul Orange România. Cei        invitati sã participe la sesiunea de interviuri vor fi anuntati telefonic        în perioada 15.03-19.03.2004. Câstigãtorii vor fi contactati        telefonic în perioada 26.03-31.03.2004.

Categorii