Orange îşi reafirmă angajamentul de a oferi o experienţă de roaming simplă, transparentă şi eficientă prin noi iniţiative

28 febr. 2012
/ /
Orange îşi reafirmă angajamentul de a oferi o experienţă de roaming simplă, transparentă şi eficientă prin noi iniţiative

Orange îşi reafirmă angajamentul de a oferi o experienţă de roaming simplă, transparentă şi eficientă prin noi iniţiative

Bucureşti, 28 februarie 2012. Orange anunţă o serie de noi iniţiative prin care doreşte să ofere clienţilor o experienţă de roaming mai simplă, mai transparentă şi mai eficientă. Acestea cuprind o nouă ofertă combinată de voce, SMS şi date mobile, o nouă aplicaţie de roaming, precum şi o limită de trafic şi o alertă text de roaming în cazul folosirii acestui serviciu în afara Uniunii Europene.

Iniţiativele sunt susţinute de o nouă „Cartă privind experienţa clienţilor” de la Orange Travel, vor acoperi principalele pieţe strategice europene ale Orange şi vor fi implementate pe parcursul anului 2012.

Cel mai recent pachet roaming combinat de la Orange vine sub forma unui nou tip de ofertă care include voce, SMS şi date la un tarif accesibil, ce va fi disponibil în regim zilnic, săptămânal sau pe o perioadă de 30 de zile, în funcţie de ţara în care este solicitată. De exemplu, în Franţa, clienţii vor putea cumpăra pachetul care include 10 minute, 10 SMS-uri şi 10 MB la un tarif de aproximativ 5 euro începând cu luna iunie. Ofertele, disponibile deja în Belgia, România şi Spania, vor fi lansate şi în alte ţări în 2012.

Aplicaţia Orange Travel va putea fi descărcată din Orange App Shop, disponibil în Portalul Orange pe mobil, sau din Android Market şi va ajuta clienţii să urmărească mai uşor valoarea traficului efectuat în roaming atunci când călătoresc în străinătate. În acest fel ei vor reuşi să monitorizeze cu uşurinţă şi în timp real, traficul de date şi numărul de SMS–uri trimise şi primite în roaming, în fiecare ţară şi pentru fiecare călătorie. Aplicaţia, care s-a bucurat deja de succes în Franţa, cu peste 15.000 de descărcări de la evenimentul de lansare din iunie 2011, va fi disponibilă în alte şase ţări europene ale Orange în 2012, printre care Belgia, România şi Slovacia.

Tot în această etapă Orange introduce o alertă prin SMS şi o limită pentru utilizarea datelor în vederea protejării clienţilor împotriva unor facturi cu valoare mare atunci când călătoresc în afara UE. Pentru fiecare ţară se va stabili un nivel al alertei şi al limitei. În momentul în care se apropie de limită, clienţii vor primi o notificare prin SMS. Astfel, pot alege prin SMS să achiziţioneze un pachet suplimentar sau vor fi deconectaţi de la serviciu atunci când ating limita. În prezent este disponibil în Belgia, Franta şi Polonia, urmând să fie introdus în Marea Britanie, România, Slovacia şi Spania în cursul anului 2012.

„Aceste demersuri reprezintă o dovadă a angajamentului nostru constant de a oferi o experienţă de roaming tuturor. Având în vedere că tot mai mulţi clienţi optează pentru smartphone-uri şi tablete, suntem conştienţi atât de oportunităţile, cât şi de riscurile pe care le presupun aceste dispozitive într-un context roaming. Adăugând noi sisteme de siguranţă, îi ajutăm să îşi gestioneze consumul, introducând în continuare oferte competitive care răspund nevoilor tot mai mari ale clienţilor. Suntem convinşi că pot folosi liniştiţi serviciul de roaming şi pot profita de toate beneficiile pe care le oferă revoluţia smartphone-urilor şi tabletelor” a declarat Vincent Brunet, Vicepreşedinte de Marketing pentru divizia globală de telefonie mobilă Orange.

Abordarea segmentată Orange oferă clienţilor cea mai bună soluţie pentru nevoile lor. La sfârşitul anului 2011, Orange avea peste 25 milioane de clienţi Orange Travel, în urma adăugării unui număr de peste un milion de clienţi noi în 2011. Pentru informaţii suplimentare despre ofertele Orange Travel, accesaţi www.orange.com/travel.

Categorii