Orange lansează Academia de Vânzări

8 nov. 2010
/ /
Orange lansează Academia de Vânzări

Orange lansează Academia de Vânzări investiţie de peste 1 milion de euro pentru dezvoltarea angajaţilor şi a partenerilor Orange

Bucureşti, 8 noiembrie 2010. Orange anunţă lansarea Academiei de Vânzări, un program integrat de dezvoltare a angajaţilor şi a partenerilor care lucrează direct cu clienţii companiei. Academia de Vânzări face parte dintr-un proiect internaţional dezvoltat de către grupul France Telecom – Orange în 11 ţări.

Anual, “studenţii“ vor fi implicaţi într-o adevărată experienţă de învăţare care presupune cursuri, feedback la locul de muncă, studiu individual, schimb de experienţă, discuţii de grup moderate, concursuri, feedback de la clienţi reali şi sesiuni de training online. Programul este construit pe 3 nivele de dezvoltare profesională (junior, specialist, expert) şi pe 3 arii de învăţare (cunoştinţe, abilităţi specifice, experienţa clienţilor). La final, în urma unei evaluări, cursanţii primesc o certificare recunoscută în cadrul grupului France Telecom – Orange care le oferă deschidere internaţională către oportunităţi în carieră, acces la evenimentele comunităţii de vânzări la nivelul grupului, precum şi posibilitatea de a fi recunoscut ca expert în relaţia directă cu clienţii. Certificarea se reînnoieşte anual.

Academia de Vânzări este un proiect dezvoltat de experţii Orange, în colaborare cu consultanţi externi, iar metodologia se bazează pe o experienţă de învăţare şi dezvoltare specifică, similară unei academii. Investiţia în program se ridică la peste 1 milion de euro şi cuprinde 1 centru de training cu 7 săli de curs, 1 magazin “laborator” şi aproximativ 2800 de “studenţi“ instruiţi în primul an, atât angajaţi Orange, cât şi parteneri. Academia de Vânzări se adresează, în principal celor care lucrează direct cu clienţii, dar şi celor care îşi doresc o carieră în vânzări. Înscrierea în program se face printr-un sistem online de Learning Management care oferă participanţilor posibilitatea de a-şi vizualiza profilul individual, programarea la cursuri, statusul rezultatelor testărilor sau acreditării obţinute. Participarea la training se face în timpul orelor de lucru.

“Prin lansarea Academiei de Vânzări îi pregătim pe colegii noştri să ofere clienţilor Orange o experienţă unică. Totodată, ne aşteptăm ca proiectul să contribuie la creşterea gradului de motivare a angajaţilor şi a partenerilor, prin implicarea lor într-un program personalizat de dezvoltare profesională. La finalul acestuia vor avea şansa să obţină o certificare care să le ateste capabilităţile şi care le va asigura un traseu ascendent în carieră ”, a declarat Andreea Pătraşcu, Training & Organisational Development Manager Orange România.

Academia de vânzări este una dintre iniţiativele prin care Orange investeşte în formarea angajaţilor săi. De curând, Orange a anunţat implementarea unor programe similare cofinanţate prin fonduri europene care vizează dezvoltarea profesională a specialiştilor de top din cadrul Orange şi asigurarea contribuţiei acestora la dezvoltarea sectoarelor competitive ale României în contextul economic european.

Categorii