Orange lansează configuratorul online pentru abonamente, o premieră în industria de telecom din România

6 oct. 2014
/ /
Orange lansează configuratorul online pentru abonamente, o premieră în industria de telecom din România

Bucureşti, 6 octombrie 2014. Începând de astăzi, clienții cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani au la dispoziție configuratorul Orange Young, o ofertă disponibilă exclusiv online, prin care își pot crea sau modifica propriul abonament, Orange fiind singurul operator telecom care oferă acest serviciu în România. Din studiile de piață efectuate și din interacțiunile cu clienții, a reieșit în mod constant că tinerii își doresc mai multă flexibilitate și control în alegerea și modificarea resurselor, mai ales în cazul internetului mobil de mare viteză.

Disponibil pe www.orangeyoung.ro, configuratorul online le permite clienților să își personalizeze abonamentul cu minute, SMS-uri sau trafic de internet, fie că au deja un abonament sau își doresc unul nou. De asemenea, pot adăuga la configurarea ofertei un telefon și își pot alege perioada contractuală dorită. Mai mult, clienții primesc bonus minute și SMS-uri nelimitat în Orange, acces gratuit la viteze 4G, comunicare nelimitată prin aplicația Libon și acces la serviciile Orange Cloud și Orange Antivirus.

În plus, pentru că nevoile de comunicare sunt în continuă schimbare, clienții pot să-și modifice oricând resursele din abonamentul creat. Întreg procesul, de la configurarea și activarea ofertei și până la plată, se desfășoară online, rapid și securizat, direct din contul Orange. Clienții aleg ce resurse să conțină abonamentul, se autentifică sau își creează un cont Orange, introduc datele personale și atașează documentele necesare, iar apoi aleg metodele de livrare și de plată, având opțiunea să plătească online sau la livrarea comenzii.

„Lansarea configuratorului online pentru abonamente reprezintă o evoluție naturală în mediul online și digital prin care dăm clienților noștri libertatea să își personalizeze ofertele. Acesta este instrumentul prin care răspundem nevoii de mai multă flexibilitate, așa cum reiese din experiența avută până acum cu serviciul similar pentru PrePay și din implicarea clienților în inițiativele noastre.” a declarat Mădălina Ghiță, Consumer Marketing Manager, Orange România.

Categorii