Orange lansează două servicii noi în portofoliul Orange Care

24 ian. 2010
/ /
Orange lansează două servicii noi în portofoliul Orange Care

Orange lansează două servicii noi în portofoliul Orange Care

Bucureşti, 15 decembrie 2009. După lansarea primei componente a programului Orange Care - serviciul transfer de conţinut – Orange anunţă introducerea a două servicii noi: asigurare de daune şi reciclare în sistem de buy-back a telefoanelor mobile şi a altor echipamente.

asigurare pentru telefon, card de date şi modem buy-back

Asigurarea pentru telefon, card de date şi modem acoperă riscurile unor evenimente neprevăzute, precum accidentele şi completează garanţia oferită de producători la achiziţionarea unui aparat, care include reparaţii doar pentru defectele datorate componentelor sau manoperei.
Noul serviciu este disponibil pentru abonaţii Orange care au posibilitatea să încheie o poliţă de asigurare a telefonului mobil prin London General Insurance, la tariful de 1,95 euro pe lună (scutit de TVA). Valoarea asigurabilă este de 4000 de lei (TVA inclus) şi oferă acoperire atât pentru reparaţii în cazul unor daune parţiale, cât şi pentru înlocuirea aparatelor în eventualitatea producerii unor daune totale.

Serviciul Buy-back se adresează celor care vor să-şi înlocuiască terminalul cu unul nou sau să îl recicleze, fie că sunt sau nu clienţi Orange. După evaluarea terminalului, aceştia primesc un cupon de reducere cu valoarea cuprinsă între 10 şi 190 de euro (cu TVA), pe care îl pot folosi pentru a cumpăra orice telefon, laptop, accesoriu sau cartelă PrePay din Orange shop. Terminalele vechi vor fi colectate, predate către un furnizor autorizat, recondiţionate şi apoi redistribuite pe piata din Asia. Telefoanele care prezintă defecte majore vor fi preluate şi reciclate în conformitate cu reglementările în vigoare.

Mai multe detalii despre Asigurarea pentru telefon, card de date şi modem şi despre Buy-back sunt disponibile la www.orange.ro/orangecare.

“Prin noile servicii incluse în portofoliul Orange Care dorim să construim o relaţie de durată cu clienţii noştri, să le oferim acestora consiliere şi asistenţă pe tot parcursul experienţei de utilizatori ai serviciilor de telecomunicaţii. Practic, asigurarea de daune adaugă un plus de confort prin garantarea unei protecţii permanente a investiţiei în telefonul personal. La rândul său, sistemul de buy-back creşte puterea de achiziţie a posesorilor de telefoane mobile şi le oferă acestora posibilitatea să-şi recicleze terminalul “, a declarat Sorin Blideran, Senior Product Manager la Orange România.

Lansarea asigurării şi a serviciului de buy-back sunt în concordanţă cu iniţiativa grupului Orange-France Telecom de a oferi soluţii complete de protecţie pentru telefoane şi conţinutul lor, la nivel european, prin programul Orange Care. Astfel, clienţii Orange se pot bucura de avantajele serviciilor de asigurare a telefonului mobil, modemurilor şi cardurilor de date, realizarea de copii de rezervă pentru agendă, transferul de contacte şi conţinut mobil la punctul de vânzare, precum şi servicii de reciclare a telefoanelor.

Categorii