Orange lansează serviciul Redirecţionarea apelurilor în caz de urgenţă

10 iun. 2010
/ /
Orange lansează serviciul Redirecţionarea apelurilor în caz de urgenţă

Orange lansează serviciul Redirecţionarea apelurilor în caz de urgenţă

Bucureşti, 16 martie 2010. Orange România lansează în  premieră pe piaţă serviciul Redirecţionarea apelurilor în caz de urgenţă, care  le permite abonaţilor să primească apeluri pe numărul lor în cazul în care şi-au  pierdut telefonul, l-au uitat acasă sau bateria este descărcată.

Pentru a activa serviciul, este suficient ca abonaţii să apeleze gratuit  numărul 468 de pe orice telefon Orange, să introducă numărul personal de telefon  şi parola Thank You, iar apoi să aleagă numărul de telefon mobil sau fix către  care doresc să redirecţioneze apelurile primite. Pentru fiecare apel  redirecţionat se aplică tarifele în conformitate cu planul tarifar al clientului  şi destinaţia apelului.

“Unul dintre cele mai frecvente motive de îngrijorare ale clienţilor care îşi  pierd telefonul este legat de imposibilitatea de a fi contactaţi. Prin lansarea  serviciului Redirecţionarea apelurilor în caz de urgenţă le oferim abonaţilor  noştri posibilitatea să rămână în contact cu toţi cei care îi apelează atunci  când, din diverse motive, nu pot folosi telefonul personal”, a declarat Sorin  Blideran, Senior Product Manager.

Noul serviciu face parte din portofoliul Orange Care, alături de servicii  precum Asigurarea pentru telefon, card de date şi modem, SIM Agenda Back-up,  Transfer de conţinut şi Buy-Back pentru telefoanele mobile.

Orange Care este un program inovativ cu o abordare integrată şi unitară a  serviciilor de asistenţă oferite clienţilor pe întreaga durată a relaţiei lor cu  Orange. Prin acest program, Orange îşi propune să le ofere clienţilor confortul  de a şti că telefonul şi conţinutul acestuia sunt protejate, iar evenimentele  neaşteptate pot fi preîntâmpinate.

//

Categorii