Orange lansează un nou concurs UEFA EURO 2012TM – „Chase the ball”

4 mai 2012
/ /
Orange lansează un nou concurs UEFA EURO 2012TM – „Chase the ball”

Orange lansează un nou concurs UEFA EURO 2012TM – „Chase the ball”

Bucureşti, 6 mai 2012. Orange anunţă o captivantă vânătoare de comori care îi provoacă pe toţi fanii fotbalului din România să caute adidas Tango12, mingea oficială UEFA EURO 2012TM pentru a câştiga bilete la meciul Franţa – Suedia unde aceasta va fi folosită.

Participanţii trebuie să folosească aplicaţia Orange Supporters’ Cup, opţiunea Chase The Ball, şi indiciile date având o singură zi la dispoziţie pentru a descoperi locul în care se ascunde mingea oficială a Campionatului.

Pentru a juca Chase the Ball, fanii trebuie să:

descarce      aplicaţia: după ce aplicaţia Orange Supporters’ Cup a fost instalată pe smartphone, în ziua      concursului participanţii vor primi un mesaj prin      care sunt anunţaţi că s-a dat startul jocului şi a început căutarea mingii. urmarească      mingea: cu ajutorul funcţiei de geolocalizare integrate      a aplicaţiei, participanţii vor primi indicii în funcţie de distanţa la      care se află faţă de mingea ascunsă. cunoască      localitatea: fiecare indiciu îi aduce pe participanţi din ce      în ce mai aproape de locul în care este ascunsă mingea iar harta integrată      în aplicaţie le va arăta şi unde se află ceilalţi jucători – prin urmare aceştia      îşi pot urmări adversarii în timp ce caută mingea. comunice      cu prietenii: după ce au găsit mingea, jucătorii trebuie să      folosească aplicaţia pentru a încărca o fotografie a lor împreună cu      mingea. Pot încărca apoi această fotografie pe reţelele de socializare,      împărtăşind momentul lor special EURO 2012TM cu familia,      prietenii şi colegii.

„Campionatul European este  cel mai important eveniment al anului pentru fanii fotbalului. Iar „Chase the Ball” le oferă o ocazie inedită de a participa la un concurs digital interactiv, de a se fotografia cu o minge oficială UEFA EURO 2012TM, creându-şi propriul suvenir al acestui eveniment sportiv şi le dă posibilitatea să câştige premii.” a declarat  Flavia Cozma, Online Communication Specialist

Primul joc urban va începe pe 7 mai 2012 în Bucureşti. Mingea care va fi folosită la meciul Franţa – Suedia se va afla apoi pe rând şi în Iaşi, Timişoara şi Cluj-Napoca. Câştigătorul din fiecare oraş participant va fi ales prin tragere la sorţi şi acesta va fi recompensat cu două bilete la meciul Franţa - Suedia; premiul include şi transportul plus cazarea pentru două persoane.

Aplicaţia este disponibilă pe opt sisteme de operare mobile printre care iOS, Android, Windows Phone, Blackberry, Bada şi Java, este gratuită şi poate fi descarcata din:

Google Play, pentru telefoane cu sistem de      operare Android App Store, pentru iPhone şi iPad Windows Marketplace, pentru telefoane cu Windows      Phone 7 BlackBerry App World, pentru BlackBerry Ovi Store, pentru Nokia

Pentru informaţii despre Chase the Ball şi pentru a descărca aplicaţia, click aici

Chase the Ball reprezintă cea mai nouă modalitate prin care Orange ajută fanii fotbalului european să se bucure din plin de UEFA EURO 2012 TM, fie că se află acasă sau sunt prezenţi la turneu. Aceştia pot câştiga bilete şi alte premii extraordinare prin Orange Supporters’ Cup (www.supporterscup.orange.com), prin promoţii şi concursuri cu Sony Mobile Communications, partenerul oficial Orange pentru telefoane la  UEFA EURO 2012 TM şi pot primi informaţii actualizate despre turneu prin intermediul aplicaţiei mobile oficiale UEFA EURO 2012 TM de la Orange.

Categorii