În perioada mai-iunie, auditorul extern Systemics-PAB a desfășurat o campanie de măsurare a performanțelor rețelelor mobile în România.
Auditul realizat de Systemics a plasat rețeaua Orange România pe primul loc datorită rezultatelor foarte bune în ceea ce privește accesibilitatea și disponibilitatea serviciilor de voce, cât și datorită vitezei de care utilizatorii de date mobile se bucură. Studiul a fost realizat în 22 de mari orașe la nivel național, precum și pe drumurile de legătură, pentru a oferi rezultate concludente.
Astfel, certificarea oferită de Systemics reconfirmă că rețeaua Orange oferă cel mai rapid timp de conectare a apelurilor de voce. Față de aceeași perioadă a anului trecut, timpul de conectare a apelului a scăzut cu 26%. În ceea ce privește datele mobile, clienții pot descărca un fișier de 1GB în 2 minute și 24 de secunde. Acest atribut al performanței rețelei oferă clienților noștri cel mai scurt timp de descărcare a fișierelor și cea mai bună viteză de navigare pe Internet.
Rezultatele obținute sunt susținute și de accesibilitatea și disponibilitatea serviciilor. Astfel, Orange România este singurul operator care oferă acoperire 100% la nivel urban pentru serviciile 4G.
Pe lângă certificarea oferită de Systemics, în decembrie 2016, compania a primit, pentru al treilea an consecutiv, din partea auditorului independent LCC International certificarea pentru cea mai bună rețea din România, atât pentru serviciile de internet mobil, cât și pentru cele de voce, inclusiv apelurile 4G.
”Rețeaua Orange a evoluat de-a lungul celor două decenii de prezență pentru a răspunde nevoilor clienților noștri care reprezintă jumătate din populația României. Pentru a ne asigura de fiecare dată că suntem în pas cu așteptările utilizatorilor, am inițiat procese riguroase de auditare. Aceste procese ne asigură că oferim conectivitate la viteze superioare și servicii de voce la cele mai înalte standarde.” a declarat Ștefan Slavnicu, Chief Technical Officer în cadrul Orange România.