Orange publica Raportul de Responsabilitate Corporativa pentru 2006

23 ian. 2010
/ /
Orange publica Raportul de Responsabilitate Corporativa pentru 2006

Orange publică Raportul  de Responsabilitate Corporativă pentru 2006

Bucureşti, 12 septembrie 2007. Orange Romania anunta publicarea celui de-al patrulea raport anual de responsabilitate sociala corporativa. Obiectivul programului de responsabilitate corporativa, lansat in Romania in anul 2003, este sa aduca un plus de valoare in societatea romaneasca, atat prin competentele noastre cheie, serviciile de comunicatii, cat si prin implicarea in comunitate pentru a deveni un partener de incredere pentru toti cei cu care interactionam.

Orange a incheiat parteneriate pe termen lung pentru a contribui la solutionarea unor probleme relevante pentru societatea romaneasca. Am continuat sa investim in protejarea biodiversitatii peisajului din zona satelor sasesti din Transilvania, un spatiu unic in Europa, ce va fi inclus in programul Natura 2000 al Uniunii Europene. Prin acest parteneriat protejam patrimoniul natural al Romaniei si demonstram ca are nu doar o valoare culturala, ci si una economica prin promovarea prosperitatii comunitatilor locale. In 2004 ne-am alaturat unui proiect prin care copiii cu deficiente de vedere si cei cu deficiente de auz sa poata fi integrati mai usor in societate si sa beneficieze de un sistem educational adecvat necesitatilor lor. Astfel, proiectul lansat initial in scolile din Bucuresti, a fost extins si la scolile din Timisoara, Cluj-Napoca si Buzau. Am urmarit cresterea accesului la informatie pentru un numar tot mai mare de copii prin tiparirea de manuale scolare speciale, consiliere in alegerea unei cariere, oportunitati pentru dezvoltarea abilitatilor lor si infiintarea unui centru dedicat acestor comunitati unde se desfasoara diverse traininguri, activitati educationale si creative.

Modul in care fiecare angajat Orange intelege strategia de responsabilitate sociala a companiei si respecta valorile sale in activitatea zilnica este esential pentru calitatea serviciului oferit si pentru imaginea brandului. De aceea, este important ca angajatii sa se identifice cu initiativele promovate prin programul de responsabilitate sociala. In acest sens am dezvoltat inca de la inceput programul de voluntariat „tu si comunitatea” prin care am oferit angajatilor oportunitati variate de a se implica activ in proiecte.

Richard Moat, Director Executiv al  Orange Romania: “Am dezvoltat parteneriate prin care sa protejam mediul inconjurator, sa incurajam prosperitatea comunitatilor rurale si sa imbunatatim educatia. Initiativele de responsabilitate corporativa in care ne implicam ne ofera o alta perspectiva asupra societatii romanesti, ne permit sa construim o relatie mai stransa cu comunitatea in general, sa intelegem anumite probleme si, cel mai important, sa contribuim la rezolvarea acestora.”

Poti afla mai multe despre programul Orange de responsabilitate corporativa in raportul pentru anul 2006, disponibil pe www.orange.ro la sectiunea  despre noi/ responsabilitate/ raport de activitate.

Categorii