Orange reînnoieşte portofoliul de produse PrePay

23 ian. 2010
/ /
Orange reînnoieşte portofoliul de produse PrePay

Orange reînnoieşte  portofoliul de produse PrePay

Bucureşti,   17 noiembrie 2008. Orange România, operatorul cu cel mai mare număr de clienţi, simplifică portofoliul de produse PrePay. Începând din luna noiembrie 2008, Orange reduce numărul de planuri tarifare şi simplifica tarifele şi schemele de bonificaţie. În acelaşi timp, Orange adaugă elemente noi şi maximizează beneficiile clienţilor Orange PrePay.

Numărul planurilor tarifare se reduce de la şapte la cinci: Start, My Time, My Group, My Orange şi Music. În ce priveşte tarifele, Orange oferă cele mai mici tarife pentru destinaţia naţionala favorită - 8 cenţi - şi un tarif de 10 cenţi pentru apelurile în interiorul reţelei.

Clienţii cu vechime în reţea îşi pot alege un număr magic  din reţea cu care pot vorbi cu 1 cent/minut oricând.
De asemenea, la reîncărcarea contului PrePay cu valoarea minimă de 4 EUR, clienţii Orange primesc 10% din valoarea reîncărcată, acesta fiind cel mai mare bonus oferit de un operator de telefonie mobilă din România.

„Prin rearanjarea întregului portofoliu de produse PrePay ne–am propus să atingem două obiective: să simplificăm planurile tarifare şi să oferim preţuri mai bune. Aceste schimbări sunt în conformitate cu noua viziune de brand „together we can do more” a spus Ana Niculae – Consumer Division Manager.

Orange acordă o atenţie deosebită nu numai calităţii serviciilor şi acoperirii reţelei ci şi mediului înconjurător. Astfel, odată cu noul portofoliu  PrePay se lansează şi un design nou al pachetului. Pentru a reduce impactul activităţilor companiei asupra mediului, ambalajul pachetului Orange PrePay este produs acum din carton reciclat şi reciclabil.

Reînnoirea serviciului PrePay se relizeaza nu numai la nivelul produsului, ci şi al comunicării. Astfel, Orange Prepay lansează cu această ocazie şi o nouă platformă de comunicare concepută de către agenţia Publicis Conseil, Paris, în linie şi ea cu noua viziune a Grupului „together we can do more”.

Clienţii care doresc să achiziţioneze noile produse PrePay au la dispoziţie şi magazinul on-line Orange Web Shop, unde găsesc pachete PrePay, credit, telefoane, accesorii şi materiale promoţionale.

Categorii