Orange revolutioneazã piata de telefonie mobilã din România

9 dec. 2009
/ /
Orange revolutioneazã piata de telefonie mobilã din România

Orange        revoluţioneazã piaţa de telefonie mobilã din România


Flexibilitate, varietate, transparentã, tarife mai mici

Bucureşti, 3 aprilie 2003. Pentru cã suntem diferiti, cu Orange        fiecare poate sã comunice în felul sãu. De aceea Orange        lanseazã din 4 aprilie pentru ofertele de abonamente, de voce, de        date si pentru produsele PrePay, un nou concept bazat pe flexibilitate,        libertate, transparentã si costuri mai avantajoase pentru clientii        sãi.

Abonamentele Orange sunt bazate pe un nou concept – planul de servicii        Personal.
Cu Personal, clientii îsi pot construi propriul lor plan tarifar pornind        de la un abonament de bazã, cu sau fãrã minute incluse,        la care se poate adãuga un numãr suplimentar de minute,        mesaje scrise sau multimedia, abonamente        de transmisii mobile de date precum si alte servicii.
Fiecare îsi poate alege optiunile pe care le doreste, în functie        de nevoile proprii de comunicare si de bugetul alocat. În plus, optiunile        dorite pot fi activate oricând, iar dupã aceea pot fi schimbate        sau pot fi dezactivate gratuit apelând la Serviciul Clienti. Aceasta        înseamnã cã de la o lunã la alta, clientul îsi        poate adapta gratuit planul sãu de servicii, adãugând        sau renuntând la optiuni.

Douã dintre cele mai populare abonamente Orange beneficiazã        de reduceri semnificative. Noul abonament        Orange 60 are un sistem de tarifare mai simplu (în retea si în        afara retelei) si pretul abonamentului se reduce de la 20 USD pe lunã        la 18 USD pe lunã (fãrã TVA), iar pentru abonamentul        de 4 USD, tariful în afara retelei scade de la 30 centi pe minut        la 26 centi pe minut.

Din 4 aprilie oferta PrePay aduce noutãti atractive pentru utilizatorii        Orange. Acestea constau în lansarea cartelei de reîncãrcare        de 5 USD (cea mai accesibilã de pe piatã), scãderea        cu aproape 30% a tarifelor pentru apelurile în afara retelei si lansarea        unui nou plan tarifar, planul tarifar        Unic (cu un tarif de numai 24 centi pentru apelurile cãtre orice        retea fixã sau mobilã).

Bernard Moscheni – Director Executiv Orange România          - a spus:
“Orange a ales un sistem nou dar foarte simplu          si transparent pentru abonamente. Cu planul de servicii Personal, clientii          îsi pot croi abonamentele exact asa cum doresc, în functie          de nevoile lor de comunicare si de bugetul alocat.
Planul de servicii Personal va deveni un standard pentru industria telefoniei          mobile din România.”

În luna februarie 2003, Orange România a lansat o campanie          de repozitionare a serviciilor de comunicatii de date mobile pe tehnologia          GPRS, ceea ce a fãcut ca oferta Orange
sã aibã cele mai mici tarife de pe piatã asociate          cu cea mai bunã calitate a serviciilor.
Ca parte a acestei campanii, Orange a lansat o serie de elemente noi în          oferta de servicii GPRS: reducerea tarifelor cu pânã          la 60%, cresterea vitezei de navigare si reducerea costurilor          prin Acceleratorul GPRS care este oferit gratuit, reportarea traficului neconsumat pentru pachetele          cu trafic inclus, un nou pachet WAP          Unlimited care oferã acces nelimitat la o gamã largã          de informatii. Promotional, pânã la 20 mai, noii abonati          GPRS beneficiazã de trei luni de abonament gratuit pentru WAP Unlimited          si de terminale GPRS la preturi subventionate.

Cu Orange comunicati asa cum doriti.

Categorii