Orange România în ascensiune remarcabilã
Bucureşti, 29 aprilie 2004. Orange România a înregistrat la sfârsitul primului trimestru al anului 2004 rezultate pozitive care confirmã succesul abordãrii de piatã a companiei.
Numãrul de clienti Orange România a crescut cu 52% în primul trimestru al anului 2004, comparativ cu aceeasi perioadã a anului trecut. Astfel la sfârsitul primului trimestru al anului 2004 Orange România a înregistrat 3.611.000 clienti fatã de sfârsitul primului trimestru al anului 2003 când avea 2.377.000 clienti. În acelasi timp veniturile au crescut cu 53,6% de la 105 milioane USD la sfârsitul primului trimestru al anului 2003, la 161 milioane USD la sfârsitul primului trimestru al anului 2004.
Bernard Moscheni, Director Executiv Orange România
"Orange România se concentreazã asupra fiecãrui aspect al comunicãrii, fapt care s-a reflectat în produsele si serviciile inovatoare oferite clientilor. I-am provocat la distractie pe toti cei care vor sã se exprime liber, sunt moderni si vor sã fie diferiti, prin lansarea jocurilor Java, am redus preturile la convorbirile internationale, am continuat sã dezvoltãm programul Orange Thank You astfel încât clientii nostri fideli sã aibã cât mai multã libertate în folosirea beneficiilor incluse, am încheiat un acord cu Equant România pentru a satisface asteptãrile în ceea ce priveste standardul ridicat al calitãtii serviciilor oferite companiilor mari. Vom continua si în acest an sã fim aproape de clientii nostri pentru a le oferi produse si servicii pe mãsura asteptãrilor lor."