Orange România în ascensiune remarcabilã

13 ian. 2010
/ /
Orange România în ascensiune remarcabilã

Orange        România în ascensiune remarcabilã

Bucureşti, 29 aprilie 2004. Orange România a înregistrat        la sfârsitul primului trimestru al anului 2004 rezultate pozitive        care confirmã succesul abordãrii de piatã a companiei.

Numãrul de clienti Orange România a crescut cu 52% în        primul trimestru al anului 2004, comparativ cu aceeasi perioadã a        anului trecut. Astfel la sfârsitul primului trimestru al anului 2004        Orange România a înregistrat 3.611.000 clienti fatã de        sfârsitul primului trimestru al anului 2003 când avea 2.377.000        clienti. În acelasi timp veniturile au crescut cu 53,6% de la 105        milioane USD la sfârsitul primului trimestru al anului 2003, la 161        milioane USD la sfârsitul primului trimestru al anului 2004.

Bernard Moscheni, Director Executiv Orange România
"Orange România se concentreazã asupra fiecãrui        aspect al comunicãrii, fapt care s-a reflectat în produsele        si serviciile inovatoare oferite clientilor. I-am provocat la distractie        pe toti cei care vor sã se exprime liber, sunt moderni si vor sã        fie diferiti, prin lansarea jocurilor Java, am redus preturile la convorbirile        internationale, am continuat sã dezvoltãm programul Orange        Thank You astfel încât clientii nostri fideli sã aibã        cât mai multã libertate în folosirea beneficiilor incluse,        am încheiat un acord cu Equant România pentru a satisface asteptãrile        în ceea ce priveste standardul ridicat al calitãtii serviciilor        oferite companiilor mari. Vom continua si în acest an sã fim        aproape de clientii nostri pentru a le oferi produse si servicii pe mãsura        asteptãrilor lor."


Categorii