Orange România în dialog cu comunitatea

29 nov. 2012
/ /
Orange România în dialog cu comunitatea

Bucureşti, 29 noiembrie 2012. În cadrul programului de responsabilitate socială corporativă, Orange România a derulat anul acesta un nou dialog social cu reprezentanții comunității în cadrul căreia își desfășoară activitatea, urmând metodologia grupului France Telecom-Orange.

Astfel, în perioada 17-24 octombrie, Orange România a inițiat un dialog cu reprezentanții societății civile, ai mediului de afaceri și cu angajații pentru a identifica nevoile și prioritățile comunității în privința programelor de responsabilitate socială care ar susține dezvoltarea comunității și în care compania se implică. Subiectele abordate au fost: experiența clienților, impactul asupra mediului, utilizarea în siguranță a produselor și serviciilor, accesibilitatea serviciilor, inovații pentru dezvoltarea durabilă și dezvoltarea locală din punct de vedere social și economic.

După părerea celor intervievați, temele care îi preocupă cel mai mult pe români sunt: relația cu clienții, inovațiile în educație, susținerea IMM-urilor și a antreprenoriatului, transparența ofertelor, precum și inovațiile pentru sănătate. În ceea ce privește implicarea companiei, aceștia își doresc ca Orange să fie prezentă în zone precum: inovațiile în educație, relația cu clienții, susținerea IMM-urilor și a antreprenoriatului, inovațiile pentru agricultură și dezvoltare rurală, precum și tarife accesibile pentru serviciile de date.

Lansarea invitației la dialog social face parte din modelul de CSR orientat către dezvoltarea durabilă a afacerii, alături de dezvoltarea guvernării corporative, consolidarea raportării, stabilirea priorităților și adaptarea acestora în funcție de specificul fiecărei piețe în care activează Orange.

„Credem că dialogul cu reprezentanții comunității din care facem parte ne ajută să evaluăm proiectele de CSR pe care le susținem, să le continuăm pe acelea care asigură un impact social pozitiv și să inițiem noi proiecte relevante pentru grupurile co-interesate. În urma consultărilor, vom stabili obiective și acțiuni în concordanță cu așteptările pieței și cu dezvoltarea afacerii noastre pe plan local”, a declarat Alina Stan, CSR Officer.

Reprezentanții comunității selectați pentru acest dialog au indicat compania Orange România drept lider în practicile de business, un angajator foarte bun și un operator de telefonie responsabil.

Interviurile față în față stau la baza acestui dialog social. Metodologia a avut în vedere analiza viziunii interne (a angajaților) asupra programelor de CSR, analiza viziunii externe (reprezentanții societății civile și ai mediului de afaceri), compararea celor două perspective și evidențierea temelor relevante atât pentru publicul intern, cât și pentru publicul extern al companiei.

Categorii