Orange România începe anul 2005 cu 5 milioane de clienţi
Bucureşti, 17 ianuarie 2005. În România, serviciile Orange sunt folosite acum de 5 milioane de clienti. Alegerea lor reflectã atât recunoasterea calitãtii si performantelor produselor si serviciilor, cât si preocuparea Orange fatã de dezvoltarea unei relatii pe termen lung.
În cadrul tot mai dinamic al pietei românesti de telecomunicatii Orange România a avut o evolutie remarcabilã si s-a impus ca un partener de încredere. Provocarea este de a rãspunde creativ si prompt cerintelor consumatorilor, fapt care s-a reflectat în dezvoltarea de noi tehnologii, precum si lansarea în permanentã de produse si servicii inovative.
Richard Moat, Director Executiv, Orange România:
"Prin promovarea valorilor mãrcii Orange si incorporarea acestora în tot ceea ce dezvoltãm, Orange a câstigat loialitatea clientilor si a reusit sã rãspundã într-un mod proactiv necesitãtilor de comunicare ale acestora. Strategia noastrã este de a oferi valoare clientilor si de a le simplifica viata prin produsele si serviciile noastre. Pentru 2005 intentionãm sã mentinem aceeasi performantã si sã rãmanem prima optiune pentru cei care doresc sã foloseascã servicii de telecomunicatii mobile."