Orange România lanseazã serviciul Audioconferinţã
Bucureşti, 14 martie 2005. Orange lanseazã cel mai flexibil serviciu de audioconferintã de pe piata româneascã. Acesta permite organizarea si administrarea de conferinte telefonice, simplu si profesionist, cu pânã la 30 de participanti din orice retea nationalã sau internationalã, fixã sau mobilã, fãrã a fi necesar un abonament lunar. Tarifarea se face în functie de timpul alocat conferintei, tariful pe minut în conferintã fiind acelasi cu cel pentru apelurile cãtre reteaua Orange.
Serviciul Audioconferintã oferã clientilor din mediul de afaceri o modalitate simplã de a comunica cu partenerii, colaboratorii si angajatii, oriunde s-ar afla acestia. Audioconferinta este un instrument de management al întâlnirilor ce poate fi folosit pentru sedinte periodice sau chiar ad-hoc, pentru comunicarea eficientã cu angajatii aflati în teren, sesiuni de training sau informare, pentru licitatii, interviuri si prezentãri de produse sau servicii.
Yves Gauthier, Director Executiv Adjunct, Orange România:
"Audioconferinta este un nou serviciu dedicat pentru clientii de afaceri, ce le asigurã flexibilitate si mobilitate. Acest serviciu prezintã un interes deosebit pentru organizatiile comerciale, industriale sau administrative ce au nevoie de o comunicare eficientã în timp real cu un numãr mare de persoane aflate la distantã, fãrã sã mai fie necesar ca acestia sã se deplaseze cãtre o salã de sedintã, economisind astfel timp si bani."