Orange transformă internetul într-un imens teren de joacă 45 de site-uri de internet în concursul Orange “Caută şi câştigă”

23 ian. 2010
/ /
Orange transformă internetul într-un imens teren de joacă 45 de site-uri de internet în concursul Orange “Caută şi câştigă”

Orange transformă internetul într-un imens teren de joacă

45  de site-uri de internet în concursul Orange “Caută şi câştigă”

Bucureşti, 22 octombrie 2008. În cadrul noii campanii de promovarea a internetului mobil “Internet Everywhere, get inspired anywhere”, Orange lansează, pe 23 octombrie, concursul “Caută şi câştigă”, care se desfaşoară simultan pe 45 de site-uri de internet.

Concursul îşi propune sa transforme internetul într-un imens teren de joaca şi să îl facă mai accesibil utilizatorilor. Timp de o lună, navigând pe internet, participanţii trebuie să caute şi să colecteze mai multe obiecte virtuale pe care le pot descoperi în paginile site-urilor partenere, printre care www.gsp.ro, www.trafic.ro, www.ziare.com, www.clopotel.ro, www.sentimente.ro şi www.cinemagia.ro. Toţi cei înscrişi în concurs vor participa la tragerea la sorţi, din 25 noiembrie, pentru unul dintre cele 10 laptopuri Apple MacBook Air.

Oricine doreşte să participe la  concursul “Caută şi câştigă” se poate înscrie la adresa www3.orange.ro/cauta-si-castiga/. Odata cu înscrierea, participanţii îşi vor alege un personaj care îi reprezintă şi care îi va întâmpina ca un indiciu că se află pe unul dintre site-urile partenere şi că acolo pot găsi şi colecta obiecte virtuale. Concurenţii trebuie să descopere aproximativ 100 de obiecte din cele mai diferite domenii, în funcţie de tematică site-urilor: mingi de fotbal, snowboard, role, piramide, ceasuri, cărţi de joc, ochelari, ghiozdan, cravată, inimă, maşina, chitara electrică şi multe altele. Cu cât numărul obiectelor colectate este mai mare, cu atât şansele de câştig ale fiecărui participant sunt mai mari.

”Concursul este un mod inovator şi antrenant de a comunica diferit prezenţa noastră pe piata internetului mobil, oferind în acelaşi timp clienţilor noştri o experienţă nouă şi interactivă cu brandul Orange. Acest concurs se alătură iniţiativelor online ale Orange prin care ne propunem să fim aproape de utilizatorii de internet şi să încurajăm utilizarea internetului ca sursă de informare, de divertisment şi ca instrument ce ne simplifică viaţa de zi cu zi”, a declarat Thierry Millet, Chief  Commercial Officer Orange România.

“Caută şi câştigă” reprezintă unul dintre cele mai complexe proiecte online desfăşurate până acum în România prin faptul ca înglobează cel mai mare număr de site-uri de internet într-o iniţiativă de acest gen:

www.220.ro www.clopotel.ro www.imobiliare.ro www.sfatulmedicului.ro www.4tuning.ro www.colegiimei.ro www.infoturism.ro www.stelisti.ro www.animale.ro www.copilul.ro www.jucaushii.ro www.stirilocale.ro www.askmen.ro www.craiovamaxima.ro www.myjob.ro www.studentie.ro www.auto.ro www.crestinortodox.ro www.onlinesport.ro www.trafic.ro www.automarket.ro www.dinamovisti.ro www.pariori.ro www.vedeta.ro www.bestmusic.ro www.ele.ro www.prieteni.ro www.violamania.ro www.bloombiz.ro www.e-referate.ro www.rapidisti.ro www.xtrem.ro www.bursaasigurarilor.ro www.e-transport.ro www.referat.ro www.ziare.com www.calificativ.ro www.eva.ro www.rockon.ro www.cfrmania.ro www.gsp.ro www.schiori.ro www.cinemagia.ro www.hit.ro www.sentimente.ro

Categorii