Parteneriat IAB si Orange pentru sustinerea industriei de publicitate online din Romania

10 iun. 2010
/ /
Parteneriat IAB si Orange pentru sustinerea industriei de publicitate online din Romania

parteneriat IAB şi Orange pentru  susţinerea industriei de  publicitate online din România

Bucureşti, 9 martie 2010. Orange Romania  (www.orange.ro)  a devenit membru cu drepturi depline al Asociatiei IAB  Romania (www.iab-romania.ro),  asociatia industriei de publicitate  online din Romania, iar IAB Romania devine  partener al evenimentului  Online MeetUp, organizat de Orange Romania.

Orange Romania va avea acces, ca membru al Asociatiei, la toate studiile derulate de IAB in Romania, precum si de studiile derulate de IAB Europe la nivel european pentru tarile membre ale organizatiei, va beneficia de reducerile oferite de IAB Romania la evenimente de industrie nationale si internationale, precum si la  servicii premium IAB precum marca de  incredere si se va putea implica  in activitati de industrie cu initiative  proprii sau in cadrul  grupurilor de lucru ale IAB Romania, va putea candida la  pozitii de  conducere in cadrul Asociatiei din Romania sau din Europa.

“Este un semn de maturitate a pietei ca un mare  operator  de telecom, reprezentant al industriei care a avut in prima  parte a anului  trecut cel mai mare volum de publicitate online, si in  acelasi timp o companie  foarte activa online, vrea sa contribuie la  cresterea acestei industrii”, a  declarat Cristi Petriceanu, presedinte  al Asociatiei IAB Romania.

In acelasi timp IAB Romania devine partener al Orange   Romania pentru evenimentului periodic Online MeetUp, organizat de  Orange  Romania, in cadrul caruia specialisti din plan international  discuta cu  reprezentantii industriei online din Romania pe teme de  marketing online.

IAB Romania va sprijini Orange Romania in comunicarea   evenimentului Online MeetUp si in dezvoltarea continutului pentru  editiile  viitoare ale evenimentului.

«Domeniul online a devenit strategic pentru Orange   Romania.  Ne dorim ca Orange sa devina un  jucator important in  online-ul romanesc, iar parteneriatul cu IAB este inca  inca o  modalitate prin care ne implicam in comunitatea online si prin care ne   reafirmam intentiile de a contribui la dezvoltarea industriei online   romanesti», a declarat Andreea Beleneş, Online  Division Manager Orange  Romania.

despre IAB Romania
Asociatia IAB Romania (www.iab-romania.ro) reuneste inca   din anul 2006 cele mai importante companii din domeniul publicitatii pe   internet: regii de media, agentii de publicitate, furnizori de servicii  în  domeniul publicitatii online si publisheri autohtoni, precum si  clienti de  publicitate online.

Asociatia IAB Romania este o asociatie profesionala,  fara  scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si  autonoma, care  sustine  cu activitati proprii cresterea industriei de  publicitate  online din Romania in ansamblul  ei, sa elaboreaza standarde si bune  practici, construind in acest fel un  cadru  pentru autoreglementarea  acesteia.

Asociatia IAB Romania este membru al asociatiei IAB   Europe (www.iabeurope.eu),   participand ca membru fondator la reconfigurarea acestei asociatii in  2008.

Categorii