Bucureşti, 19 februarie 2015. 70 000 de dansatori, 40 000 de filme primite și cea mai vizionată reclamă din România pe Youtube în 2014 sunt doar câteva dintre rezultatele campaniei Orange PrePay "Dansează cu Millidge & Doig" – prima campanie TV din România bazată pe conţinut video generat de utilizatori.
La finalul anului trecut, Orange i-a invitat pe români să danseze pe ritmurile Boop de Boop împreună cu personajele Millidge și Doig. Participanţii aveau astfel șansa să devină vedete la TV în spotul Orange PrePay și să primească un bonus de 1000 MB internet pe mobil la viteze 4G. 70 000 de români cu vârste cuprinse între 8 luni şi 84 de ani au răspuns invitaţiei la dans. Spotul TV a înregistrat aproape 2 milioane de vizualizări pe Youtube, fiind cea mai urmărită reclamă în 2014 în România. De asemenea, postările din cadrul campaniei au atins cifre record pe Facebook din punct de vedere al nivelului de engagement.
Campania s-a desfăşurat în perioada 11 noiembrie 2014 – 15 februrarie 2015, iar în afara puternicei componente de social media a fost susţinută şi în mediile clasice de comunicare: TV, outdoor, online, print, radio, POSM.
“Millidge şi Doig au un număr impresionant de fani. Prin această campanie am vrut, într-un mod metaforic, să întoarcem lumina reflectoarelor către ei şi să le dăm ocazia să urce pe scenă alături de personajele favorite. Numărul mare al celor care au răspuns cu entuziasm invitaţiei, fie prin filmele trimise, fie prin reacţiile din social media au contribuit la viralizarea rapidă a campaniei şi ne-au arătat încă o dată cât de iubite sunt aceste personaje. Le mulțumim tuturor și-i invităm să urmărească în continuare surprizele pe care le pregătesc Millidge și Doig.” a declarat Monica Popescu, Head of Consumer Communication la Orange România.