premianţii Şcolii de Comunicare
Bucureşti, 14 iunie 2005. Orange a decernat ieri diplomele studentilor participanti la Scoala de Comunicare. Scoala de Comunicare este o sesiune de cursuri dedicata comunicarii si care se adreseaza studentilor. Conceptul acestor cursuri pentru studenti apartine companiei Orange Romania si se inscrie intr-o traditie a colaborarii cu studentii, aflandu-se in acest an la a cincea editie.
Anuntul pentru Scoala de Comunicare a aparut in presa si pe adresa school@orange.ro in perioada 25 martie-30 martie, iar interviurile de selectie a participantilor au fost sustinute intre 31 martie-9 aprilie.
In urma anuntului aparut in ziare si pe site-ul companiei peste 500 de persoane si-au trimis CV-ul anuntandu-si dorinta de a participa la Scoala de Comunicare. La sesiunile de interviuri au participat 200 de studenti si, in urma selectiei, au fost invitati la acest curs 20 dintre ei, cei mai buni si mai creativi.
Cursul inceput in 22 aprilie s-a incheiat in 10 iunie si a fost structurat pe 10 sectiuni denumite "Pasi in Comunicare". De ce 10? Pentru ca, asa cum spunea Aneta Bogdan, creatoarea programului din acest an "10 - se potriveste brandului Orange" si pentru ca "10 pasi pentru a comunica mai bine" pare a fi exact ceea ce Orange i-a invatat pe consumatorii sai de pretutindeni, de-a lungul timpului. Cursul a cuprins atat notiuni teoretice cat si practice. Studentii au invatat despre relationare, definirea comunicarii, tipurile de comunicare, informare, persuasiune, barierele unei comunicari eficiente, opiniile si rolul lor, emotii negative si pozitive, personalitate si comunicare, comunicare organizationala. Conceptelor teoretice li s-au adaugat cazuistica, aplicatii si exercitii.
Invitati de marca in domeniul comunicarii au facut ca acest program sa devina un reper pentru tinerii participanti, intalnirea cu Bogdan Naumovici fiind un adevarat spectacol pentru tinerii studenti si o dovada ca energia, implicarea si creativitatea pot garanta succesul.
Programul din acest an a fost o incursiune in lumea comunicarii, in care 20 de studenti au avut o harta ce se numeste comunicare, un ghid pe nume Aneta Bogdan - BRANDIENT si o destinatie ce se numeste Orange Romania.
Aneta Bogdan - Managing Partner, Brandient a spus:
"Programul Orange Scoala de Comunicare este inca o demonstratie ca succesul brandurilor mari se bazeaza si pe implicarea si responsabilitatea lor fata de comunitate."
Roxana Rotaru - Director Resurse Umane, Orange Romania a spus:
"Scoala de Comunicare se incadreaza in programul Orange de responsabilitate sociala prin care ne propunem sa avem un rol activ in viata comunitatii. Acest training vine in intampinarea necesitatilor studentilor de a se dezvolta si de a avea o interactiune cat mai directa cu mediul de afaceri in vederea pregatirii carierei lor profesionale. Orange isi propune sa organizeze astfel de programe de training speciale pentru studenti si in anii urmatori si doreste sa continue dialogul deschis cu studentii, ei fiind o investitie strategica pentru viitor."
Scopul acestor cursuri este de a imbunatati abilitatile de comunicare ale participantior si de a le demonstra numeroasele perspective ale relationarii umane, prin prisma comunicarii. Un alt obiectiv al programului este si acela de a identifica printre cei care se inscriu la acest program pe cei mai buni studenti in vederea unei posibile recrutari.
Peste 100 de studenti au participat de-a lungul anilor la programe de acest tip organizate de Orange Romania si multi dintre acestia au fost angajati in diverse departamente ale companiei.