Premiantii Scolii de Comunicare

13 ian. 2010
/ /
Premiantii Scolii de Comunicare

premianţii Şcolii de Comunicare

Bucureşti, 14 iunie 2005. Orange a decernat ieri diplomele studentilor            participanti la Scoala de Comunicare. Scoala de Comunicare este o sesiune de cursuri dedicata            comunicarii si care se adreseaza studentilor. Conceptul acestor cursuri            pentru studenti apartine companiei Orange Romania si se inscrie intr-o            traditie a colaborarii cu studentii, aflandu-se in acest an la a cincea            editie.

Anuntul pentru Scoala de Comunicare a aparut in presa si pe adresa school@orange.ro in perioada 25 martie-30 martie, iar interviurile de selectie a participantilor au fost sustinute intre 31 martie-9 aprilie.

In urma anuntului aparut in ziare si pe site-ul companiei peste 500            de persoane si-au trimis CV-ul anuntandu-si dorinta de a participa la            Scoala de Comunicare. La sesiunile de interviuri au participat 200 de            studenti si, in urma selectiei, au fost invitati la acest curs 20 dintre            ei, cei mai buni si mai creativi.

Cursul inceput in 22 aprilie s-a incheiat in 10 iunie si a fost structurat            pe 10 sectiuni denumite "Pasi in Comunicare". De ce 10? Pentru            ca, asa cum spunea Aneta Bogdan, creatoarea programului din acest an            "10 - se potriveste brandului Orange" si pentru ca "10            pasi pentru a comunica mai bine" pare a fi exact ceea ce Orange            i-a invatat pe consumatorii sai de pretutindeni, de-a lungul timpului.            Cursul a cuprins atat notiuni teoretice cat si practice. Studentii au            invatat despre relationare, definirea comunicarii, tipurile de comunicare,            informare, persuasiune, barierele unei comunicari eficiente, opiniile            si rolul lor, emotii negative si pozitive, personalitate si comunicare,            comunicare organizationala. Conceptelor teoretice li s-au adaugat cazuistica,            aplicatii si exercitii.

Invitati de marca in domeniul comunicarii au facut ca acest program            sa devina un reper pentru tinerii participanti, intalnirea cu Bogdan            Naumovici fiind un adevarat spectacol pentru tinerii studenti si o dovada            ca energia, implicarea si creativitatea pot garanta succesul.

Programul din acest an a fost o incursiune in lumea comunicarii, in            care 20 de studenti au avut o harta ce se numeste comunicare, un ghid            pe nume Aneta Bogdan - BRANDIENT si o destinatie ce se numeste Orange            Romania.

Aneta Bogdan - Managing Partner, Brandient a spus:
"Programul Orange Scoala de Comunicare este inca o demonstratie            ca succesul brandurilor mari se bazeaza si pe implicarea si responsabilitatea            lor fata de comunitate."

Roxana Rotaru - Director Resurse Umane, Orange Romania a spus:
 "Scoala de Comunicare se incadreaza in programul Orange de            responsabilitate sociala prin care ne propunem sa avem un rol activ            in viata comunitatii. Acest training vine in intampinarea necesitatilor            studentilor de a se dezvolta si de a avea o interactiune cat mai directa            cu mediul de afaceri in vederea pregatirii carierei lor profesionale.            Orange isi propune sa organizeze astfel de programe de training speciale            pentru studenti si in anii urmatori si doreste sa continue dialogul            deschis cu studentii, ei fiind o investitie strategica pentru viitor."

Scopul acestor cursuri este de a imbunatati abilitatile de comunicare            ale participantior si de a le demonstra numeroasele perspective ale            relationarii umane, prin prisma comunicarii. Un alt obiectiv al programului            este si acela de a identifica printre cei care se inscriu la acest program            pe cei mai buni studenti in vederea unei posibile recrutari.
Peste 100 de studenti au participat de-a lungul anilor la programe de            acest tip organizate de Orange Romania si multi dintre acestia au fost            angajati in diverse departamente ale companiei.

Categorii