Premiul anual european Reader’s Digest la categoria „cea mai de încredere companie de telefonie mobilă” pentru Orange

8 mai 2012
/ /
Premiul anual european Reader’s Digest la categoria „cea mai de încredere companie de telefonie mobilă” pentru Orange

Premiul anual european Reader’s Digest la categoria „cea mai de încredere companie de telefonie mobilă” pentru Orange

Bucureşti, 8 mai 2012. Consumatorii din Franţa, Polonia şi România au desemnat Orange cel mai de încredere brand de telefonie mobilă în cadrul sondajului european Reader’s Digest Trusted Brand 2012. Obiectivul studiului este identificarea şi premierea mărcilor care au reuşit să câştige încrederea europenilor în acest an.

Acesta este al cincilea an consecutiv în care Orange este votată drept cel mai de încredere operator de telefonie mobilă in Franţa, al treilea an succesiv în Polonia şi al doilea în România. În Franţa, Orange a fost de asemenea desemnat, pentru a cincea oară consecutiv, cel mai de încredere furnizor de servicii internet.

Respondenţii au evaluat serviciile Orange în funcţie de cinci criterii: calitate, valoare excelentă, imagine puternică, înţelegerea nevoilor clienţilor şi gradul de responsabilitate al brandului in societate.

Severine Legrix de la Salle, Vicepreşedinte Brand, Imagine şi Parteneriate Orange, a declarat referitor la acest premiu, “Clienţii sunt în centrul tuturor activităţilor noastre şi este extraordinar faptul că acest lucru a fost recunoscut de clienţii noştri din Europa. Acest premiu confirmă angajamentul pe care îl facem în toate ariile de business în care operăm.”

Reader's Digest Trusted Brands, acum la a 12-a ediţie,  este un sondaj la care participă cititorii revistei şi este tradus în 13 limbi.  Anul acesta a avut 27.000 de respondenţi.

Studiul s-a desfaşurat în 15 ţări europene: Austria, Belgia, Croaţia, Elveţia, Finlanda, Franţa, Germania, Olanda, Polonia, Portugalia, Republica Cehă, România, Rusia, Slovenia şi Suedia.

Categorii