responsabilitatea socială corporativă, o strategie pe termen lung pentru Orange
Bucureşti, 12 iulie 2005. 2005 este al doilea an in care Orange Romania publica raportul de Responsabilitate Sociala. Orange Romania si-a lansat programul de Responsabilitate Sociala in 2003, iar unul dintre obiectivele de baza ale acestuia este o comunicare deschisa si transparenta a performantelor si obiectivelor asumate, prin publicarea unui raport anual care comunica ce inseamna pentru Orange dezvoltare durabila si management responsabil al activitatii.
Responsabilitatea sociala inseamna pentru Orange respectarea unor standarde de etica in afaceri, apropierea de comunitate, contributia la dezvoltarea acesteia prin tehnologia si experienta de care dispune, mentinerea unui dialog deschis cu toti partenerii cu care interactioneaza de la clienti, angajati, furnizori, comunitate si pana la actionari si organismele statului. Valorile marcii Orange - simplitate, deschidere, inovatie, dinamism, onestitate - definesc compania si modul de conducere a afacerilor, iar responsabilitatea sociala reprezinta o extensie naturala a acestor valori si le confera substanta.
Orange a ales sa sustina in principal initiative bazate pe comunicare ce urmaresc sa contribuie la cresterea implicarii active a oamenilor in viata comunitatii. De exemplu, Orange s-a implicat in dezvoltarea profesionala a studentilor prin oferirea unor programe de training pentru acestia; sustine un proiect educational adresat copiilor cu deficiente de vedere si auz in scopul integrarii armonioase a acestora in societate; contribuie la cresterea accesului oamenilor la servicii de comunicatii fiind primul operator de telefonie mobila furnizor de Serviciu Universal prin implementarea de telecentre in localitati izolate din Romania.
Va invitam sa aflati mai multe despre programul Orange de Responsabilitate Sociala in raportul pentru anul 2004, disponibil in orice Orange shop. Daca doriti sa primiti prin posta sau curier un exemplar al raportului, trimiteti un e-mail cu adresa dumneavoastra la responsabilitatesociala@orange.ro.
Richard Moat, Chief Executive Officer Orange Romania:
"Credem ca Orange poate avea un impact pozitiv semnificativ in dezvoltarea comunitatii si de aceea compania a luat in serios aceasta responsabilitate. Avem peste 2000 de angajati, am investit pana in prezent in Romania peste 1 miliard de USD si am dezvoltat relatii de afaceri cu multi parteneri, relatii bazate pe incredere si onestitate. La acestea se adauga si diversele initiative sustinute de Orange in domeniul educational, al comunicarii, social. Toate acestea inseamna responsabilitate sociala corporativa care aduce beneficii nu numai comunitatii in care ne desfasuram actvitatea ci si Orange."