Responsabilitatea sociala corporativa - o strategie pe termen lung pentru Orange -

13 ian. 2010
/ /
Responsabilitatea sociala corporativa - o strategie pe termen lung pentru Orange -

responsabilitatea socială corporativă, o strategie pe termen lung pentru Orange

Bucureşti, 12 iulie 2005. 2005 este al doilea an in care Orange            Romania publica raportul de Responsabilitate Sociala.            Orange Romania si-a lansat programul de Responsabilitate Sociala in            2003, iar unul dintre obiectivele de baza ale acestuia este o comunicare            deschisa si transparenta a performantelor si obiectivelor asumate, prin            publicarea unui raport anual care comunica ce inseamna pentru Orange            dezvoltare durabila si management responsabil al activitatii.

Responsabilitatea sociala inseamna pentru Orange respectarea unor standarde            de etica in afaceri, apropierea de comunitate, contributia la dezvoltarea            acesteia prin tehnologia si experienta de care dispune, mentinerea unui            dialog deschis cu toti partenerii cu care interactioneaza de la clienti,            angajati, furnizori, comunitate si pana la actionari si organismele            statului. Valorile marcii Orange - simplitate, deschidere, inovatie,            dinamism, onestitate - definesc compania si modul de conducere a afacerilor,            iar responsabilitatea sociala reprezinta o extensie naturala a acestor            valori si le confera substanta.

Orange a ales sa sustina in principal initiative bazate pe comunicare           ce urmaresc sa contribuie la cresterea implicarii active a oamenilor           in viata comunitatii. De exemplu, Orange s-a implicat in dezvoltarea           profesionala a studentilor prin oferirea unor programe de training           pentru acestia; sustine un proiect educational adresat copiilor cu           deficiente de vedere si auz in scopul integrarii armonioase a acestora           in societate; contribuie la cresterea accesului oamenilor la servicii           de comunicatii fiind primul operator de telefonie mobila furnizor de           Serviciu Universal prin implementarea de telecentre in localitati izolate           din Romania.

Va invitam sa aflati mai multe despre programul Orange de Responsabilitate           Sociala in raportul pentru anul 2004, disponibil in orice Orange shop.           Daca doriti sa primiti prin posta sau curier un exemplar al raportului,           trimiteti un e-mail cu adresa dumneavoastra la responsabilitatesociala@orange.ro.

Richard Moat, Chief Executive Officer Orange Romania:
"Credem ca Orange poate avea un impact pozitiv semnificativ            in dezvoltarea comunitatii si de aceea compania a luat in serios aceasta            responsabilitate. Avem peste 2000 de angajati, am investit pana in prezent            in Romania peste 1 miliard de USD si am dezvoltat relatii de afaceri            cu multi parteneri, relatii bazate pe incredere si onestitate. La acestea            se adauga si diversele initiative sustinute de Orange in domeniul educational,            al comunicarii, social. Toate acestea inseamna responsabilitate sociala            corporativa care aduce beneficii nu numai comunitatii in care ne desfasuram            actvitatea ci si Orange."

Categorii