rezultate de exceptie pentru Orange România în 2003

13 ian. 2010
/ /
rezultate de exceptie pentru Orange România în 2003

rezultate        de exceptie pentru Orange România în 2003


Bucureşti, 7 ianuarie 2004. Orange România a încheiat anul 2003 cu rezultate excelente,        care confirmã tendinta ascendentã a companiei. Aceste rezultate        au fost determinate de o abordare inovativã în construirea        de oferte si servicii, bazata pe flexibilitate si personalizare.

La 31 decembrie 2003 Orange România avea peste 3,3 milioane clienti,        fatã de 2,2 milioane la sfârsitul anului 2002. Cu o crestere        de 50% a bazei de clienti, Orange a avut cea mai mare ratã de crestere        a unui operator de telefonie din România în 2003. Cifra de afaceri        a crescut cu 42%, de la 370 milioane USD la sfârsitul anului 2002        la 527 milioane USD la sfârsitul anului 2003. Investitiile realizate        de Orange România au crescut de asemenea cu 74%, de la 72 milioane        USD la sfârsitul anului 2002 la 126 milioane USD la sfârsitul        lui 2003.

La 21 noiembrie 2003 Orange România a obtinut prelungirea pe o perioadã        de încã 3 ani a certificatului de calitate ISO 9001, fiind        prima si singura companie de telecomunicatii mobile din România cãreia        i-a fost acordat acest certificat.

Bernard Moscheni - Director Executiv al Orange România a afirmat:

Orange România va continua si în acest              an sa utilizeze la maximum sinergiile din cadrul grupului Orange pentru              a mentine excelenta operationala si a oferi cele mai bune produse              si servici

Categorii