"Scoala de Comunicare" pentru studenti

13 ian. 2010
/ /
"Scoala de Comunicare" pentru studenti

"Şcoala de Comunicare" pentru studenţi

Bucureşti, 24 martie 2005. Dupa succesul inregistrat in anii anteriori          cu School of Customer Experience, Scoala de Vanzari          si Marketing, Orange extinde programul dedicat studentilor cu          o noua initiativa: Scoala de Comunicare.

Scoala de Comunicare este un program de training care, dupa cum lasa sa se inteleaga si numele, are ca tema principala comunicarea, pornind de la introducerea in cateva notiuni de baza, foarte utile pentru intelegerea si practicarea unei comunicari eficiente.

Trainingul este structurat pe 10 cursuri in care se vor studia: relationarea,          definirea comunicarii, tipurile de comunicare, informarea, persuasiunea,          barierele unei comunicari eficiente, opiniile si rolul lor, emotii negative          si pozitive, personalitate si comunicare, comunicare organizationala.
Programul de training este dedicat exclusiv studentilor si va fi sustinut          in colaborare cu compania de consultanta Brandient. Trainingul se deruleaza          in limba romana si va fi sustinut de Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient          si invitatii sai.

Studentii care doresc sa participe la acest curs pot sa-si trimita CV-ul          la adresa school@orange.ro in perioada 25 martie- 31 martie, interviurile de alegere          a participantilor urmand sa fie sustinute intre 31 martie-05 aprilie la          sediul Orange Romania. Studentii selectati pentru a participa la Scoala          de Comunicare vor fi anuntati telefonic in perioada 5-6 aprilie. Cursurile          se vor desfasura in Bucuresti pe parcursul lunilor aprilie, mai si iunie,          cate o zi pe saptamana.

Studentii se disting ca un segment cu valori si exigente distincte de          comunicare la care Orange se adapteaza permanent intelegand, poate mai          mult decat orice alta companie, ca succesul inseamna procesul invatarii,          al acumularii de noi experiente si al dezvoltarii. Orange considera ca          trebuie sa aiba un rol activ in indrumarea tinerilor si formarea de viitori          specialisti si de aceea a organizat inca din 1998 in colaborare cu diverse          agentii sau institute, stagii de practica, ateliere de idei si creatie,          scoli de vanzari si marketing, School of Customer Experience, cursuri          de orientare profesionala, de control de gestiune si gestiunea trezoriei,          la care au participat de-alungul anilor sute de studenti.

Roxana Rotaru - Director Resurse Umane, Orange Romania a spus:
 "Scoala de Comunicare se incadreaza in programul Orange de responsabilitate          sociala prin care ne propunem sa avem un rol activ in viata comunitatii.          Acest training vine in intampinarea necesitatilor studentilor de a se          dezvolta si de a avea o interactiune cat mai directa cu mediul de afaceri          in vederea pregatirii carierei lor profesionale. Orange isi propune sa          organizeze astfel de programe de training speciale pentru studenti si          in anii urmatori si doreste sa continue dialogul deschis cu studentii,          ei fiind o investitie strategica pentru viitor."

Aneta Bogdan - Managing Partner, Brandient a spus:
 " Programul Orange Scoala de Comunicare este inca o demonstratie          ca succesul brandurilor mari se bazeaza si pe implicarea si responsabilitatea          lor fata de comunitate."

Categorii