Orange lansează serviciul Tonuri de aşteptare
Bucureşti, 6 martie 2008. Orange lansează în premieră în România un serviciu care oferă clienţilor săi posibilitatea de a-şi personaliza tonurile de aşteptare pe care le aud cei care ii apelează. Tonurile de aşteptare sunt fragmente originale de melodii sau alte sunete, insoţite de tonul standard, pe care le ascultă cei care apelează, în timp ce aşteaptă să li se răspundă la telefon.
Serviciul permite un grad înalt de personalizare a tonurilor, care pot fi setate să fie auzite în funcţie de apelant sau de un anumit moment al zilei. De exemplu, un client Orange poate alege un ton de aşteptare pentru prieteni şi un ton distinct pentru familie sau poate activa mai multe tonuri de aşteptare pentru acelaşi apelant şi poate alege intervalele de timp în care acestea vor fi ascultate de cei care îl sună.
Un client Orange poate achiziţiona până la 15 tonuri pe care le poate păstra în albumul personal şi seta oricând din momentul în care le-a cumpărat. Serviciul Tonuri de aşteptare este compatibil cu orice model de telefonul mobil. Tariful lunar pentru utlizarea serviciului este 0,25 euro, iar în prima lună acesta este gratuit.
Paşii pentru activarea serviciului şi setarea Tonurilor de aşteptare sunt următorii:
activarea serviciului Tonuri de aşteptare prin Self Care (*100#), prin secţiunea Web Care din pagina www.orange.ro sau prin apel la Serviciul Clienţi; cumpărarea unui Ton de aşteptare din catalogul accesibil în portalul wap Orange World, prin apel la 343 (0,03 EUR/min.) sau prin mesaj scris trimis la 342; setarea Tonurilor de aşteptare prin intermediul portalului Orange World sau prin apel la 343.
Orange Romania îşi propune să extindă în continuare serviciile de conţinut muzical. Tonurile de aşteptare oferă clienţilor noştri ocazia să îşi exprime în mod original şi amuzant preferinţele muzicale, personalitatea sau dispoziţia pe care o au la un moment dat. În curând clienţii noştri vor putea achiziţiona tonurile de apel şi prin intermediul website-ului Orange”, a declarat Oana Comănescu, Content & Multimedia Division Manager la Orange România.
Mai multe detalii despre serviciul Tonuri de aşteptare sunt disponibile la adresa www.orange.ro.