Top Upgrade: programul care oferă în premieră clienţilor Orange cel mai nou model iPhone

4 oct. 2016
/ /
Top Upgrade: programul care oferă în premieră clienţilor Orange cel mai nou model iPhone

Începând de astăzi, abonații Orange care își doresc să fie mereu în pas cu tehnologia au acces în premieră la programul Top Upgrade, prin care clienții pot folosi cel mai nou telefon iPhone, după fiecare lansare.

În program se pot înscrie clienții Orange, persoane fizice și mici întreprinzători, care dețin un abonament cu valoare mai mare de 14 euro și o vechime în rețea de cel puțin 12 luni.

Top Upgrade este disponibil împreună cu abonamentele Orange Me fără telefon (Orange Me 11, Orange Me 17 sau Orange Me 23), încheiate pentru o perioadă de minim 24 de luni, și nu presupune un avans pentru plata telefonului. Astfel, la accesarea programului, clienții trebuie doar să își aleagă tipul de abonament dorit și modelul de iPhone.

În funcție de modelul ales, alături de abonament, pe factura lunară va fi inclusă o taxă fixă de chirie pentru utilizarea telefonului, cât și asigurarea Premium a telefonului, în valoare de 10 euro.

În fiecare an, după lansarea noului model Apple, clienții înscriși în program vor putea merge în orice Orange shop pentru a beneficia de telefonul nou. Pentru a primi noul model, aceștia vor returna telefonul existent. Totodată, se va resemna contractul de abonament, pentru a menține înscrierea în program.

În prezent, în programul Top Upgrade, sunt disponibile următoarele modele: iPhone 7 32 GB, iPhone 7 128 GB, iPhone 7 256 GB, iPhone 7 Plus 32 GB, iPhone 7 Plus 128 GB și iPhone 7 Plus 256 GB.

Programul Top Upgrade este disponibil exclusiv în magazinele Orange și se adresează abonaților Orange care își doresc să se bucure de smartphone-ul iPhone atât în prezent, cât și la apariția următorului model.

Mai multe detalii despre Top Upgrade şi condițiile de eligibilitate pentru înscrierea în program sunt disponibile pe www.orange.ro/servicii/top-upgrade.

Despre Orange Romania

Orange este lider de piaţă în România cu 9,846 milioane de clienţi şi venituri de 475,9 milioane de euro la 30 iunie 2016. Orange România este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 250 milioane de clienţi pe cinci continente.

Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV.

Grupul Orange este un important furnizor de servicii globale IT și de telecomunicații pentru companii multinaționale, sub brandul Orange Business Services. Anul trecut, Grupul a prezentat noul său plan strategic "Essentials2020" care pune în centrul strategiei sale nevoile clienților, cu scopul de a le ușura accesul la universul digital și la puterea rețelelor de nouă generație.

Categorii