un nou concept de design în reţeaua Orange shop

7 iul. 2011
/ /
un nou concept de design în reţeaua Orange shop

un nou concept de design în reţeaua Orange shop

Bucureşti, 7 iulie 2011. Orange investeşte în reţeaua de magazine proprii şi implementează un nou concept de design ce oferă clienţilor mai multe beneficii şi o experienţă mai plăcută cu ocazia vizitei la Orange shop.

Investiţia în noul design pentru un Orange shop este de peste 120 de mii de euro şi variază în funcţie de suprafaţa magazinelor. Reamenajarea are la bază conceptul NEXT - One Design al Grupului France Telecom – Orange, implementat pentru a integra funcţionalităţile specifice retailului telecom modern. În prezent, acest concept este folosit în peste nouă ţări, printre care Franţa, Spania, Elveţia, Austria şi Polonia şi a fost adaptat special pentru România. Orange shop din Piaţa Victoriei îşi întâmpină clienţii de la începutul lunii iulie cu noul design, fiind cel mai recent magazin renovat.

„Reamenajarea magazinelor din reţeua Orange shop are la bază un concept flexibil şi adaptabil la cerinţele clienţilor, cu accent pe testarea produselor. Pe scurt, noul concept de design presupune un spaţiu confortabil, atrăgător şi zone bine delimitate în funcţie de nevoile clienţilor. Astfel, clienţii Orange au la dispoziţie toate premisele pentru a lua cea mai bună decizie de cumpărare, iar traficul din magazine este mai fluid ca urmare a reorganizării spaţiului. Un alt beneficiu al noului concept de design este faptul că oferă un mod mai relaxant de petrecere a timpului în magazin.” a declarat Florin Popa, Sales & Distribution Director Orange România.

Reamenajarea spaţiului are ca prim obiectiv facilitarea interacţiunii clienţilor cu produsele şi serviciile Orange. Un beneficiu major oferit de Orange shop este faptul că produsele prezentate au păstrat caracterul "live", iar clienţii au acces la funcţiile acestora. Astfel, ei au posibilitatea să încerce telefoanele preferate, să afle cum funcţionează cele mai noi jocuri sau aplicaţii şi să testeze serviciile de date mobile prin intermediul laptopurilor şi tabletelor conectate permanent la internet. S-a pus accent pe zona "acasă şi la birou", în care soluţia convergentă de telefonie mobilă, fixă, fax şi internet este prezentată într-un mod original, integrată într-un ambient familiar, cu canapea, măsuţă şi ecran TV.

Conceptul de design presupune o nouă segmentare a spaţiului din magazine în funcţie de interesele clienţilor: zona de smartphone-uri cu cele mai noi telefoane din această categorie, standuri dedicate pentru tablete şi laptopuri, panouri şi standuri special amenajate pentru oferta bogată de accesorii.

O altă noutate este “Play corner”, o zonă specială în care sunt promovate aplicaţiile pentru smartphone-uri şi tablete. Mai mult, săptămânal specialiştii Orange vor face recomandări în ceea ce priveşte aplicaţiile din diverse domenii de activitate (lifestyle, business, games, etc.)

Un al doilea obiectiv al reamenajării magazinelor Orange este de a oferi clienţilor o modalitate mai plăcută de aşteptare şi de a crea o atmosferă relaxantă, cu tabureţi, canapea şi chiar rafturi cu cărţi. Totodată, s-a renunţat la ghiseele clasice. Interacţiunea clienţilor cu angajaţii Orange este mai prietenoasă, ambele părţi stând pe scaune, faţă în faţă.

Programul de reamenajare a reţelei Orange shop a început în 2010. Până în prezent au fost renovate 11 magazine din Bucureşti (Plaza, Moşilor, Iride Business Park, Piaţa Victoriei) şi din ţară (Alba Iulia, Cluj, Constanţa-City Mall, Galaţi-Mazepa, Oradea-Lotus, Reşiţa, Zalău).

Categorii