un nou model de business pentru partenerii Orange

24 ian. 2010
/ /
un nou model de business pentru partenerii Orange

un nou model de business pentru partenerii Orange

Bucureşti, 12 aprilie 2009. Orange, operatorul de telecomunicaţii cu cea mai extinsă reţea de distribuţie din România, lansează un nou model de business pentru partenerii săi – franciza. Prin programul de franciză, Orange oferă partenerilor posibilitatea de a-şi îmbunătăţi performanţa reţelelor de retail şi de a valorifica noi oportunităţi de dezvoltare pe o piată matură în care cerinţele şi aşteptările clienţilor sunt din ce în ce mai mari şi mai variate.

Programul de franciză a fost construit pentru a creşte eficienţa reţelei de distribuţie Orange în ceea ce priveşte vânzările, activitatea operaţională şi eforturile de marketing. Orange pune accentul pe respectarea celor mai înalte standarde de calitate a serviciilor oferite clienţilor săi. De aceea, antreprenorii se vor putea baza pe întreaga expertiză şi instrumentele de operare oferite de Orange pentru a se putea concentra asupra satisfacerii exigenţelor clienţilor care intră în magazinele francizate.

Orange România îşi va dezvolta şi în continuare reţeaua de distribuţie prin magazine proprii, magazine în regim de franciză şi pe baza parteneriatelor cu marile lanţuri de retail Euro GSM, Fonomat şi Say.

În selecţia pentru programul de franciză au fost incluse reţelele de distribuţie mici şi mijlocii, conduse de antreprenori locali. Principalele criterii care stau la baza atribuirii unei francize sunt dorinţa şi abilitatea antreprenorilor de a-şi conduce afacerea în conformitate cu standardele de calitate, indicatorii de performanţă şi procedurile de execuţie impuse prin relaţia francizor-francizat.
Partenerii Orange care se califică în programul de franciză îşi vor putea dezvolta afacerea în continuare, întrucât vor beneficia de tehnici de comercializare şi marketing perfecţionate în timp şi cu un grad înalt de rentabilitate.

Magazinele francizate vor purta numele Orange store şi vor beneficia de un concept nou de design care va integra funcţionalităţile specifice retailului telecom modern.

“După ce pe parcursul ultimilor ani a construit cea mai amplă reţea de distribuţie din industria de telecomunicaţii din România, cu aproximativ 1.000 de puncte de vânzare, Orange face pasul următor în consolidarea pozitiei de lider de piaţa cu un nou şi puternic concept de franciză. Noul model de business se bazează pe principiul unui parteneriat eficient şi solid care permite maximizarea avantajelor reţelei de distribuţie pe o piaţă extrem de competitivă şi o mai bună concentrare asupra calităţii serviciilor oferite clienţilor”, a declarat Florin Popa, Sales & Distribution Director Orange România.

Categorii