Oare cum e să-ți construiești cariera pas cu pas într-o companie inovatoare, aflată la început de drum pe piața locală? Și ce sentimente îți poate trezi reiterarea primelor zile la noul loc de muncă, ce avea să devină ulterior the job? Despre toate acestea ne-a vorbit Irina Matea, Customer Service Director la Orange România, care a mers înapoi pe firul timpului și a scos din cutia cu amintiri cele mai simpatice povestiri 😊 Am aflat de la ea lucruri inedite, nostalgice, detalii pe care chiar unii dintre noi le-am trăit în urmă cu ceva vreme, dar și sfaturi foarte bune, necesare oricărui tânăr care se gândește la viitorul său profesional. Pe larg, în materialul următor!
Abonează-te la newsletter-ul nostru
Primește ultimele articole în contul tău de email.
Recomandate pentru tine
BCR, Orange și RATBV implementează la Brașov soluția de plată a călătoriei cu orice card bancar direct în mijloacele de transport
Soluția de plată contactless a călătoriilor direct în mijloacele de transport în comun, dezvoltată de Banca Comercială Română, împreună cu Orange Business Services, va fi implementată în perioada imediat următoare pe toate mijloacele
Aplicația CalitateAer, lansată de Ministerul Mediului, dezvoltată de Orange
Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a lansat CalitateAer, o aplicație pentru mobil care le oferă cetățenilor date oficiale despre calitatea aerului, monitorizate în acord cu cerințele Comisiei Europene. Dezvoltată 100% in-house de echipele
Orange România este reprezentată prin proiectul O’Green în finala Engagement Makers Awards
Engagement Makers [https://www.orange.com/en/our-employees-are-committed] este un concurs de proiecte organizat de Grupul Orange prin care sunt identificate, apreciate și recompensate acțiunile echipelor Orange ce combină performanța economică și abordarea