Business Plus, plãtesti la fel, primeşti în plus
Bucureşti, 16 mai 2006. Liderul pietei de telecomunicatii din România, Orange lanseazã pachetul de beneficii Business Plus, unic pe piata româneascã, dedicat în exclusivitate clientilor Orange companii mici si mijlocii.
Conceput pentru a sustine cresterea eficientei în afaceri, Business Plus oferã gratuit abonatilor business o multitudine de avantaje:
reduceri pentru apelurile cãtre partenerii de afaceri, telefoane business la preturi speciale si posibilitatea de a testa gratuit diverse optiuni si servicii.
În plus, pentru a avea acces rapid la informatii, o echipã dedicatã de la Serviciul Clienti rãspunde prompt oricãrui apel din partea clientilor, iar pe site-ul companiei a fost creatã o sectiune specialã business dedicatã companiilor, care cuprinde toate informatiile cu privire la solutiile de comunicare pentru afaceri.
Business Plus este disponibil gratuit tuturor clientilor business care începand cu 16 mai opteazã pentru abonamentele Business Flexibil si Business Flexibil Grup, disponibile în exclusivitate companiilor. Beneficiarii programului pot alege 5 numere favorite din orice retea, pe care le pot apela cu o reducere de 25% fatã de tarifele standard ale abonamentului ales. Prin Business Plus clientii au posibilitatea de a cumpãra la preturi speciale telefoane incluse în oferta business Orange.
De asemenea, clientii pot testa gratuit, timp de douã luni consecutive în fiecare an calendaristic, una dintre optiunile: 180, 540 sau 900 minute în retea în weekend, 60 minute în retea oricând, apeluri internationale sau mesaje scrise incluse. La sfârsitul perioadei de testare abonatii pot opta pentru dezactivarea optiunii ori pãstrarea acesteia contra cost.
De asemenea, beneficiarii programului au la dispozitie gratuit internet mobil sau prin dial-up, la alegere. Prin serviciul Mobile Internet Always-on, clientii dispun în fiecare lunã de 2 MB trafic gratuit, iar traficul aditional se taxeazã cu 1,2 USD/MB. Prin serviciul Internet Dial-up acces 20, clientii beneficiazã lunar 20 de ore de navigare gratuitã pe internet, iar dupã consumarea celor 20 de ore, tariful este de 0,6 USD/orã.
În lumea afacerilor timpul este o resursã valoroasã. De aceea - pentru a oferi acces rapid la informatii - Business Plus pune la dispozitia clientilor business o echipã dedicatã la Serviciul Clienti, care preia apelurile în maxim 10 secunde. Serviciul Clienti poate fi apelat la 411, gratuit de pe telefonul Orange. De asemenea, pentru o informare rapidã, clientii pot alege sã primeascã factura lunarã prin e-mail.
La activarea unui abonament Business Flexibil sau Business Flexibil Grup, clientii primesc gratuit o cartelã SIM de rezervã. Aceastã cartelã SIM poate fi folositã în cazul deteriorãrii sau pierderii celei initiale. Pentru a avea acces în permanentã la numerele de telefon ale partenerilor de afaceri, programul Business Plus pune gratuit la dispozitia clientilor serviciul SIM Agenda Back-up, prin care se pot salva numerele de telefon de pe cartela SIM pe serverul Orange în conditii de sigurantã si confidentialitate. Astfel, în cazul pierderii sau deteriorãrii cartelei SIM, numerele salvate pot fi recuperate.
În cazul defectãrii telefonului Orange în perioada de garantie, beneficiarii pachetului Business Plus pot opta pentru înlocuirea temporarã a aparatului defect pe perioada în care acesta se aflã în service. Înlocuirea telefonului poate fi solicitatã în oricare Orange shop din tarã.
Din dorinta de a oferi clientilor business posibilitatea de a alege solutiile ce rãspund celor mai diverse cerinte de comunicare, pe site-ul companiei a fost introdusã o nouã sectiune dedicatã clientilor business. Astfel, site-ul companiei cuprinde acum trei sectiuni: personal, business si corporate. De acum clientii business pot gãsi mai usor informatii despre produsele, serviciile si ofertele speciale pentru companii în sectiunea dedicatã, accesabilã direct prin www.orange.ro/business.
Thierry Millet, Director Comercial al Orange România declarã
”Sectorul companiilor mici si mijlocii este în plinã dezvoltare acum în România, aceste companii având nevoie de solutii personalizate pentru a fi si mai competitive. Pentru a rãspunde exigentelor clientilor business si a le oferi beneficii concrete am conceput o serie de pachete speciale pentru companiile mici si mijlocii ce oferã flexibilitate totalã, un bun control al costurilor si o multitudine de beneficii prin programul Business Plus. Practic clientii plãtesc la fel, dar primesc în plus un set de beneficii care îi vor ajuta sã-si gestioneze eficient bugetul de comunicare si astfel sã creascã valoarea afacerilor lor.”