cu noile oferte de la Orange alegerea devine mai simplă

19 sept. 2012
/ /
cu noile oferte de la Orange alegerea devine mai simplă

Bucureşti, 19 septembrie 2012. Create în funcţie de tipologiile de comunicare ale clienţilor şi însoţite de recomandări în alegerea telefoanelor potrivite, abonamentele Cangur, Delfin şi Panteră oferă beneficii ce întregesc experienţa convorbirilor telefonice şi a accesului la internet pe mobil.

Astfel, cei care doresc să vorbească oricând sau să trimită SMS-uri, pot opta pentru abonamentele Delfin, disponibile de la 5 la 9 euro (TVA inclus) şi recomandate alături de telefoane cu funcţii simple, la preţuri avantajoase.

Odată cu lansarea noii oferte pentru abonati, Orange introduce un nou tip de abonamente recomandate celor care vor să exploreze comunicarea digitală. Cu preţuri între 9 şi 18 euro (TVA inclus), abonamentele Cangur conţin combinaţia optimă de minute, SMS-uri, internet la viteze 3G de până la 14.4Mbps şi acces nelimitat la Facebook, Yahoo! şi Portalul Orange pe mobil. Acestea sunt potrivite celor care vor să fie mereu în contact cu prietenii prin intermediul reţelelor sociale sau care utilizează diverse aplicaţii pe mobil şi sunt recomandate împreună cu telefoanele multimedia sau smartphones.

Clienţilor cu nevoi extinse de comunicare, care îşi doresc să navigheze pe internet la viteze mari fără griji, să vorbească sau să trimită mesaje, Orange le recomandă abonamentul Panteră, împreună cu cele mai performante telefoane smartphones. Aceştia vor naviga pe internet la viteze 3G+ şi H+ de până la 43.2Mbps, cu un trafic inclus de până la 4GB pe lună şi acces nelimitat la serviciul TV pe mobil, disponibil în Portalul Orange sau în aplicaţia TV de la Orange pentru telefoanele cu sistem de operare iOS şi Android.

În plus, Orange introduce în toate cele 3 tipuri de abonamente posibilitatea de a folosi minutele naţionale şi pentru convorbiri cu reţelele fixe din Europa, precum şi cu cele fixe şi mobile din Canada şi SUA.

„Am regândit abonamentele astfel încât clientilor nostri să le fie mai uşor să aleagă, în funcţie de beneficiile disponibile şi de nevoia lor de comunicare. În plus, le putem oferi o soluţie completă formată din abonament şi telefon recomandat. Astfel, în funcţie de abonamentul pentru care optează, le putem recomanda un telefon mobil compatibil cu beneficiile abonamentului.” a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer B 2 C în cadrul Orange România.

Mai multe detalii găsiţi pe: http://www.orange.ro/abonamente-de-voce/index.html

Categorii