Paris, 22 februarie 2013. Orange anunţă astăzi îmbogăţirea gamei de dispozitive proprii. Orange Nivo şi Orange San Remo se numără printre cele mai recente telefoane aduse unui portofoliu care se bucură tot mai mult de aprecierea clienţilor Orange şi care îmbină o bogată experienţă a utilizatorului cu cea mai bună valoare pentru clienţi.
Gama de dispozitive proprii Orange a crescut constant în ultimii ani şi a ajuns să constituie un procent semnificativ al vânzărilor generale de telefoane Orange. În prezent, Orange valorifică acest succes şi îşi dezvoltă constant portofoliul de smartphone-uri. În 2012, vânzările de smartphone-uri Orange au crescut cu 62% şi cota de piaţă a crescut cu 77%, astfel încât smartphone-urile Orange reprezintă gama de dispozitive cu cea mai rapidă creştere din portofoliul propriu.
„Clienţii noştri din întreaga lume, din Bordeaux în Bucureşti, îşi doresc telefoane mobile sofisticate, dar la preţuri rezonabile, care să le permită să beneficieze de avantajele internetului mobil,” a declarat Yves Maitre, Vicepreşedinte Senior Multimedia şi Dispozitive Mobile, Orange. „Creşterea portofoliului nostru şi, mai important, reacţia clienţilor noştri ne arată că avem o strategie adaptată unei pieţe extrem de competitive a smartphone-urilor pe care activăm în prezent.”
În Spania, modelul Orange Monte Carlo a fost cel mai bine vândut telefon al anului 2012, iar dispozitivele Orange s-au clasat printre primele 10 în Marea Britanie, Franţa şi România cu modelele Orange Dallas, Orange Pasadena şi Orange Sydney. Succesul acestor telefoane este dovada faptului că acum clienţii îşi doresc şi alte opţiuni, pe lângă vasta gamă de telefoane vândute de Orange şi realizate de producătorii tradiţionali de dispozitive.
Smartphone-urile lansate de Orange sunt reprezentative pentru diversitatea dispozitivelor pe care şi le doresc clienţii Orange, de la dispozitive vârf de gamă pentru clienţi pretenţioşi, la smartphone-uri de bază puternice pentru cei care caută un dispozitiv rezonabil, fără compromisuri în privinţa experienţei.
„Strategia Orange de a vinde dispozitive proprii la preţuri rezonabile impune un standard foarte bun tuturor jucătorilor din industrie,” a declarat Francisco Jeronimo, Director Cercetare, Dispozitive Mobile Europene, IDC. „Când nevoile consumatorilor sunt pe deplin înţelese, mai există loc pe piaţă pentru a crea valoare pe toate segmentele. Aceste noi smartphone-uri demonstrează importanţa pe care Orange o acordă inovaţiei pentru a oferi clienţilor o experienţă diferenţiată."
Orange San Remo - primul smartphone Orange în format mare, cu ecran de 4,7” şi design subţire, cu o grosime de doar 8,2mm, cameră foto de 8MP şi Android 4.1(Jelly Bean)
Orange Nivo - Smartphone Orange destinat tinerilor şi pieţelor care introduc pentru prima dată smartphone-uri, prevăzut cu ecran de 4”, cameră foto de 5MP şi Android 4.1 (Jelly Bean)
Smartphone-urile vor fi lansate începând cu prima jumătate a anului pe o serie de pieţe Orange, printre care România, Slovacia şi Spania. Preţurile vor fi anunţate în momentul în care modelele vor fi disponibile la nivel local, însă vor fi în concordanţă cu preţurile şi tarifele valabile pentru smartphone-urile Orange existente. Smartphoneurile vor fi expuse în cadrul Congresului Mondial al Comunicaţiilor Mobile 2013 şi pot fi văzute la standul Orange, sala 5, stand 5H110.